
Адміністратор задач напряму Сервіс Деск
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Роботу в державному експортно-імпортному банку;
- Офіційне працевлаштування;
- Медичне страхування;
- Додаткові дні календарної відпустки;
- Доступ до програм навчання та тренінгів;
- Широкі можливості для професійного розвитку.
- Проведення аналізу звернень працівників Банку до Сервіс Деску
- Підготовка звітності по виконанню SLA та на запити підрозділів
- Адміністрування інформаційних систем на рівні адміністратора доступу
- Підготовка нормативних документів підрозділу
- Підготовка презентацій та звітності за відповідним напрямом
- Опанування easyBi як основного інструменту побудови звітності по заявка Jira
- Освіта вища, напрямок ІТ технологій або суміжний
- Впевнений користувач ПК та сервісів М365(Word, Excel, PowerPoint)
- Досвід роботи з автоматизованими системами ITSM, CRM від 1 року (як перевага)
- Досвід роботи з системами для аналітики PowerBI, Power Pivot, EasyBI або подібними від 1 року (як перевага)
- Досвід адміністрування інформаційних систем, або каталогів користувачів (як перевага)
Rabota