Customer support representative (English)

Evoplay

  • Запытов, Львовская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 20 д. назад
Опис вакансіїВаші обов'язки:
  • Надавати кваліфіковану підтримку клієнтам англійською мовою через електронну пошту та чат, відповідати на запитання щодо продуктів і послуг компанії, інколи також консультація в телефонному режимі (до 15% від обсягу роботи);
  • Реагувати на звернення клієнтів та вирішувати їх проблеми;
  • Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів, отримання зворотного зв'язку з метою подальшого інформування користувачів.
Наш кандидат:
  • Вільно володіє англійською мовою (рівень В2 та вище);
  • Знає ПК на рівні впевненого користувача;
  • Досвід роботи в сфері клієнтської підтримки буде перевагою.
Ми пропонуємо:
  • Віддалений формат роботи;
  • Графік 2\2, де 2 дні ви працюєте з 8:00 до 20:00, 2 вихідних, та 2 дні з 20:00 до 8:00, 2 вихідних. Також є можливість працювати тільки в денні або тільки в нічні зміни;
  • Конкурентну заробітну плату + бонуси, стабільні виплати;
  • Можливості для професійного зростання та розвитку кар'єри в компанії;
  • 15 робочих днів оплачуваної відпустки;
  • Оплачувані лікарняні;
  • Медичне страхування;
  • Групові обговорення та індивідуальні сесії з психологом;
  • Self-learning бібліотеку, доступ до платних курсів;
  • Власна платформа для проходження різних курсів/семінарів/тренінгів, створених компанією.
ВідгукнутисяIT, більше 1000 співробітників

work.ua