Методолог ІТ-підтримки

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 22 ч. назад
Опис вакансіїВаші задачі:Розробка та супровід методологічної бази
  • Розробка, уніфікація та актуалізація методик, регламентів, політик, процедур у сфері підтримки ІТ-сервісів: бізнес-додатків, базового ПЗ та периферійних пристроїв
  • Застосування сучасних підходів та стандартів у створенні методичної документації
  • Підготовка стандартних шаблонів, інструкцій, чек-листів та інших форм документів, які забезпечують виконання підтримки за регламентованими правилами
Співпраця з ІТ-підрозділами та збір інформації
  • Отримання необхідної інформації від Центру супроводу підтримки ІТ, Центрів віддаленої підтримки, ОПЗ та користувачів бізнесу для формування або оновлення методичних матеріалів
  • Взаємодія з командами розробки, технологій, інформаційної безпеки, а також іншими суміжними ІТ-напрямами для погодження методичних підходів
Впровадження та контроль застосування
  • Організація передачі затверджених методичних матеріалів до виконавців - для впровадження в практику ІТ-підтримки
  • Супровід впроваджених методик та контроль дотримання процесних стандартів працівниками ІТ-підтримки та користувачами бізнесу
  • Підготовка та супровід угод про рівень обслуговування (SLA) та каталогу ІТ-послуг у взаємодії з відповідальними підрозділами
Навчання та передача знань
  • Проведення інструктажів, воркшопів, навчальних сесій щодо нових або оновлених методик для працівників ІТ-підтримки
  • Супровід та наповнення бази знань для ІТ-підтримки: оновлення, контроль релевантності, структурування статей
Ваш досвід:
  • Вища освіта в галузі інформаційних технологій, системного аналізу, менеджменту ІТ, інженерії програмного забезпечення, або суміжній сфері
  • Практичний досвід роботи у сфері ІТ-підтримки, управління ІТ-послугами або розробки внутрішніх регламентів/процесів - від 2 років
  • Досвід підготовки процедур, регламентів, інструкцій, шаблонів, методик - обов'язковий
  • Знання життєвого циклу звернень у службах підтримки: інциденти, сервіс-реквести, зміни, проблеми, знання
  • Розуміння принципів каталогізації послуг, SLA, зон відповідальності, логіки роботи 1−2−3 рівнів підтримки
  • Навички формалізації та опису бізнес- і технічних процесів у зрозумілому форматі (таблиці, BPMN тощо)
  • Володіння Google Workspace / MS Office, зокрема Excel/Sheets (таблиці, перевірка даних, шаблони)
  • Навички роботи з системами документообігу або ведення баз знань
  • Досвід роботи з Service Desk-системами - як користувач або методолог
  • Базові навички роботи з інструментами побудови процесних схем: Visio, Draw.io або подібними
  • Уважність до деталей, охайність у роботі з текстами та шаблонами
  • Системне мислення, здатність структурувати складні процеси у вигляді чітких процедур
  • Грамотна письмова мова - обов'язкова вимога для створення якісної внутрішньої документації
  • Вміння слухати та доносити єдину логіку процесу
  • Висока відповідальність за терміни, логіку і точність документів
Бажано:
  • Досвід участі в проєктах із уніфікації ІТ-процесів або реорганізації служби підтримки
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування у великій компанії
  • Премію за виконання планових показників
  • Навчання та професійний розвиток
ВідгукнутисяСхожі посади у КиєвіВакансії в категоріїВакансії за містамиСтатистика зарплатВідгукнутися на цю вакансію за адресою: www.work.ua/jobs/7093477/Українська© 2006-2025 Work.ua. Сайт пошуку роботи №1 в Україні.Зупинись. Пам'ятай. Дій.--:--Пам'ять - це дія. Це час запитати: що я роблю для перемоги? Чи достатньо? Як я можу допомогти?Може варто задонатити, почати розмовляти українською або допомогти іншим? Пам'ять не пасивна - це активна участь у спільній боротьбі за майбутнє.

work.ua