- допомагаємо фінансовим спеціалістам, бухгалтерам, аудиторам та управлінцям будувати кар'єру та впливати на своє професійне майбутнє за допомогою досвіду та знань, підтверджених міжнародними дипломами та сертифікатами.Декілька фактів про нас:Надаємо фінансовим спеціалістам та управлінцям найактуальніші знання та навички з 2009 рокуДля навчання створили та використовуємо digital-екосистему до якої входять: вебінарна платформа та LMS, онлайн-assessment, онлайн-екзаменаційний центрСправжність усіх дипломів та сертифікатів Академії захищає блокчейнВиступаємо акредитованим центром фінансової освіти та партнером з навчальних програм від британських професійних організацій ACCA, CIMA, ACPMБлизько 70 000 слухачів безкоштовно взяли участь у наших вебінарах, майстер-класах та практикумахНавчили та сертифікували 20 000+ спеціалістівШукаємо Менеджера відділу супроводу!Основні вимоги:Відмінні комунікаційні навички (усне та письмове спілкування зі студентами, колегами).Емпатія та вміння слухати.Керування часом та ресурсами, планування робочих процесів.Знання спеціалізованих програм і платформ: LMS, CRM, task трекери.Орієнтація на задоволення потреб студентів та надання їм високого рівня обслуговування.Буде перевагою:англійська від В2 (буде можливість працювати за міжнародним напрямом та отримувати додатковий бонус до зарплати)Основні обов'язки:Підключення студентів до курсів навчання на порталі LMSІнструктажі нових студентів щодо роботи порталу LMS, процесу навчання та комунікації з підтримкоюРеєстрація студентів на іспити, перевірка коректності заявокОформлення історії комунікації в СRMВідповідь на поточні запити від клієнтів по різним каналамОформлення припинення в навчанні, призупинкиВиставлення рахунків на продовження навчання та додаткові послуги та контроль іх оплатЗавантаження навчальних матеріалів на портал LMSЗабезпечення документообігу у відділі (забезпечення процесів погодження документів, актів, договорів; завантаження їх у CRM)Ми пропонуємо:5 денний робочий тиждень, пн-пт з 9:00 до 18:00Заробітна плата 20000 ставка + 4000 бонусВіддалена роботаВи отримаєте можливість брати участь у навчальних програмах, тренінгах та конференціях для розвитку своїх професійних та особистісних навичок.Ми пропонуємо широкі можливості для вашого кар'єрного зростання та розвитку у компанії, а також підтримку у вашому кар'єрному плануванні.Надсилайте своє резюме на пошту: hraktivcorp@gmail.com або @hraktivcorp (telegram)Контактна особа: HRM Анастасія