Офіс-менеджер
Лемтранс, ТОВ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація діловодства: ведення, реєстрація та контроль документообігу;
- Прийом, облік і розподіл вхідної/вихідної кореспонденції; взаємодія з кур'єрами та поштовими сервісами;
- Ведення телефонних переговорів;
- Організаційна підтримка офісу: замовлення канцтоварів, кави, побутових товарів; контроль порядку;
- Підготовка службових листів, протоколів, внутрішніх документів;
- Виконання доручень керівника, участь в адміністративних процесах компанії.
- Досвід на аналогічній посаді - бажано;
- Вільне володіння українською мовою, грамотність;
- Знання ділового етикету, правил ділового листування та документообігу;
- Впевнене користування ПК (MS Office, електронна пошта, сканери, системи документообігу);
- Високий рівень відповідальності, організованості, уваги до деталей;
- Дискретність та вміння зберігати конфіденційну інформацію.
- Роботу в стабільній компанії з репутацією лідера ринку;
- Офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;
- Конкурентну заробітну плату;
- Професійний колектив і комфортні умови праці;
- Можливість зростання та розвитку.
work.ua