стабільна заробітна плата та прозора система винагород;роботу у новому, сучасному офісі у м. Городок;гнучкий графік;оплачуване навчання: ми пропонуємо навчання для всіх кандидатів, навіть без досвіду роботи (навчання офлайн в офісі);спортивний зал на території офісу;медичне обслуговування та харчування (обід);корпоративне навчання;можливість кар'єрного зростання;дружній колектив та лояльне керівництво;наставництво - система підтримки новачків та подальший розвиток і навчання;спеціальні знижки при купівлі товарів у мережі наших торговельних центрів.Ваші завдання:обслуговування вхідних дзвінків покупців;консультування покупців та допомога їм у вирішенні питань;надання покупцям інформації про нові послуги, акції;опрацювання замовлень (підтвердження);дотримання норм та стандартів обслуговування;формування кращого клієнтського досвіду під час обслуговування.Ми пропонуємо стати частиною великої команди, якщо Ви:вільно володієте українською мовою, маєте чітку дикцію та комунікативні навички;маєте досвід роботи в контакт-центрі, якщо немає - навчимо всім тонкощам;студент 4-5 курсу закладів вищої освіти (стаціонар), студент заочної форми чи активна людина;націлені на досягнення результату й готові докладати до цього максимум зусиль;уважні до деталей і клієнтів;маєте бажання навчатися, готові працювати, заробляти і розвиватись.Виникли питання або цікавлять подробиці? Телефонуйте за номером +38 (050)308-96-39 або надсилайте резюме l.skoropad@on.epicentrk.uaЗ повагою команда HR «Епіцентр К»ПРАЦЮЄМО ДАЛІ, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ