Адміністратор ЖК

Merx

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 ч. назад
Опис вакансіїВакансія: Адміністратор житлового комплексу (апартаменти)Основні обов'язки:
  • Комунікація з орендарями: вирішення питань, супровід під час проживання, надання інформаційної підтримки.
  • Поселення та виселення орендарів (перевірка стану квартири, оформлення відповідних документів).
  • Прийом квартир після виїзду орендарів, фіксація стану та недоліків (за потреби - складання дефектних актів).
  • Ведення CRM-системи:
  • Облік актуального статусу квартир, договорів оренди, паркомісць;
  • Обробка та супровід сервісних заявок.
  • Організація та ведення документообігу:
  • Підписання та зберігання договорів оренди, актів прийому-передачі, дефектних актів тощо.
  • Співпраця з іншими підрозділами для оперативного вирішення питань (ремонт, клінінг, охорона тощо).
Вимоги:
  • Досвід роботи на адміністративній або клієнтській посаді буде перевагою.
  • Впевнений користувач ПК, вміння працювати з CRM-системами,Parking pay, Trello.
  • Комунікабельність, відповідальність, організованість.
  • Грамотна усна та письмова українська, англійська (середній рівень).
  • Стресостійкість та вміння працювати з клієнтами у різних ситуаціях.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату.
  • Комфортні умови праці.
  • Професійний розвиток та підтримку в адаптації.
  • Роботу в стабільній компанії з дружньою командою.
  • Програма медичного страхування.
  • Компенсація харчування.
  • Графік роботи Пн-Пт (9:00-18:00 або 10:00-19:00).
  • Адреса: вул. Антоновича, 118 (метро Палац Україна).
ВідгукнутисяНерухомість, 50-250 співробітників

work.ua