Начальник отдела продаж

Rocket Crew

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Наш клієнт: компанія VIP Kafe - відома компанія на ринку імпортної кави, солодощів та бакалії в Україні. Вже понад 14 років вони забезпечують українських споживачів якісними європейськими продуктами від брендів Lavazza, Milka, Schogetten, Alesto та інших.І зараз вони в пошуках дуже важливої для них людини: Керівника відділу продажівВимоги:Досвід роботи від 7років у B2B-продажах, з них мінімум 3 роки на керівній посаді (Керівник відділу продажу / Комерційний диреткорr).Досвід управління командами від 10+ людей (супервайзери, менеджери, торгові представники). * Розуміння специфіки ринку FMCG / імпортної продукції (кава, бакалія, кондитерка буде перевагою).
  • Успішний досвід у побудові систем продажів, KPI та мотиваційних моделей.
  • Сильні навички переговорів на рівні топ-клієнтів (мережі, дистриб'ютори).
  • Практичний досвід у B2B-каналах продажів (дистрибуція, HoReCa, оптові компанії).
  • Володіння CRM та Excel/Google Sheets, базове розуміння BI-аналітики.
  • Орієнтація на результат, системність, лідерські навички.
  • Здатність працювати в умовах швидких змін та великого навантаження.
  • Готовність до відряджень.
Обов'язки:
  • Розробка та реалізація стратегії продажів B2B на українському ринку (HORECA, дистриб'ютори, корпоративні клієнти, роздрібні мережі).
  • Управління командою з 18 людей: торгові представники, супервайзери, менеджери кол-центру, офіс-менеджери.
  • Встановлення та контроль виконання планів продажів по команді та індивідуально.
  • Побудова та оптимізація воронки продажів у B2B.
  • Управління ключовими клієнтами (KAM): переговори, укладення угод, розвиток партнерських відносин.
  • Розробка та впровадження системи мотивації для команди продажів.
  • Аналіз ринку: конкурентне середовище, ціни, асортимент.
  • Тісна співпраця з маркетингом та логістикою для забезпечення комплексного підходу до клієнта.
  • Підготовка регулярної звітності для власника/CEO: виконання планів, динаміка клієнтської бази, маржинальність.
  • Впровадження CRM-системи та аналітики продажів, контроль дисципліни у внесенні даних.
  • Навчання, коучинг і розвиток менеджерів у відділі.
Буде плюсом:
  • Досвід роботи у сфері food дистрибуції.
  • Англійська від B2.
Якщо ви бачите у собі цю людину або знаєте кого рекомендувати - будемо дуже раді співпраці!P.s: для швидшого відгуки можете сконтактувати за телеграмом @ppolyanskayaa

Rabota