Секретар

Містоспецбудпроект, ТОВ

  • Чернигов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїТОВ «МІСТОСПЕЦБУДПРОЕКТ» - надійний бренд на ринку будівельно-монтажних та ремонтних робіт у Чернігові та області. Ми впроваджуємо сучасні технології, міжнародні стандарти та інноваційну систему управління проектами - ГУП (Група Управління Проєктами).У зв'язку з активним розвитком компанії ми запрошуємо до нашої команди секретаря, який забезпечуватиме ефективну організацію офісної роботи, підтримку керівництва та якісну комунікацію всередині компанії та з партнерами.Чому саме ми?
  • Інноваційний підхід: передове програмне забезпечення Oracle Primavera та інші, власний сучасний парк техніки.
  • Стабільність і перспектива: багаторічний досвід успішної діяльності та стабільне зростання.
  • Сильна команда: працюєте з професіоналами своєї справи, які цінують якість та результат.
  • Нульовий травматизм: реально діюча система безпеки на кожному етапі.
Ми очікуємо, що ви:
  • маєте вищу або незакінчену вищу освіту (бажано в сфері менеджменту, економіки чи права);
  • володієте рівнем англійської не нижче рівня B1;
  • володієте впевненими навичками роботи з ПК (MS Office, електронна пошта, офісна техніка);
  • вмієте грамотно усно та письмово спілкуватися українською мовою (знання англійської буде перевагою);
  • організовані та здатні одночасно виконувати кілька завдань;
  • маєте базові знання з документообігу;
  • швидко навчаєтесь новому та готові вдосконалювати професійні навички;
  • уважні до термінів та вмієте розставляти пріоритети у роботі.
Для нас важливі такі особисті якості кандидата:
  • відповідальність і надійність у виконанні завдань;
  • комунікабельність та доброзичливість у спілкуванні з колегами та партнерами;
  • уважність до деталей і висока ступінь самоорганізації;
  • стресостійкість та вміння знаходити рішення у нестандартних ситуаціях;
Ваші задачі:
  • організація та ведення діловодства (вхідна/вихідна кореспонденція, документообіг);
  • планування та координація зустрічей, нарад, переговорів;
  • комунікація з партнерами, клієнтами та підрозділами компанії;
  • контроль виконання доручень керівництва та нагадування про важливі дедлайни;
  • адміністрування CRM системи;
  • переклад документів на англійську мову;
  • організація робочого простору офісу та забезпечення його безперебійної роботи.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії;
  • Конкурентну та своєчасну виплату ЗП: від 18 тис грн;
  • Чіткий графік: пн-пт з 8:00 до 17:00;
  • Комфортний офіс: м. Чернігів, вул. Київська, 11;
  • Справжню командну атмосферу, яка надихає до розвитку;
  • Можливості для зростання, адже компанія впевнено масштабується.
Надсилайте резюме або відгук на пошту [ ], або вайбер/телеграм Крістіна.ВідгукнутисяБудівництво, архітектура, дизайн інтер'єру, 50-250 співробітників

work.ua