Менеджер по роботі з клієнтами

Фактум Авто

  • Винница
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 20 д. назад
Ми, Factum Group, група партнерських міжнародних компаній. Нашим основним напрямком діяльності є імпорт автомобілів з аукціонів США, в Україну, Польщу та Молдову. Працюємо з офіційними американськими майданчиками аукціонів на рівні бізнес-клієнтів та надаємо повний спектр послуг - від підбору до доставки авто з ремонтом «під ключ. Зараз ми в пошуку активного ініціативного співробітника, зацікавленого у розвитку в сфері продажів:Чому саме ми? Ми надаємо: * Можливість безпосередньо впливати на дохід і заробляти щомісячно (ставка 20к + % + бонус). 70% відсотків нових співробітників вже в перші два місяці виходять на середній дохід: 1000$ - 2500$ і більше, з гнучкою системою мотивації та бонусів.
  • Зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід).
  • Оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії.
  • Спеціальні умови покупки авто ТІЛЬКИ для працівників нашої компанії.
  • Корпоративна система навчання нових співробітників в Академії Продажу на базі компанії. З першого дня стажери проходять навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах. Період стажування оплачується 100%!
  • Кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії.
Що потрібно робити: * Працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні (АвтоРіа не продзвонюємо!).
  • Підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто.
  • Ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компанії.
  • Консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія.
  • Встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами.
Наш кандидат:
  • Має досвід роботи у продажах (це буде великим плюсом, але якщо релевантного досвіду немає - не проблема, в нас є власна розроблена система навчання);
  • Має високі комунікативні навички та навички донесення своєї думки / її цінності. переконання будуть перевагою;
  • Вміє чути та розуміти поставлене завдання від керівника.
  • Вміє правильно донести інформацію до клієнта.
  • Має відмінні навички організації часу та планування.
НЕ ЗВОЛІКАЙ, чекаємо на твоє резюме вже зараз!HR manager Микола, моб: +380631729984 телеграм: . Надіслати своє резюме можна через кнопку «відгукнутись» або за номером телефону у телеграм/вайбер.Докладніше про нас:

Rabota