Основні обов'язки :- підготовка щомісячної управлінської звітності підприємства (PL, BS, CF) - планування фінансового результату, фіксація фактичних результатів, бюджетування- аналіз ключових фінансових показників господарської діяльності, виконання планів підприємства- внутрішній аудит дотримання фінансової політики підприємстваВимоги до кандидата :- вища освіта ( фінансова, економічна)- досвід роботи від 3 років на аналогічній посаді- розуміння формування фінансової звітності (PL, BS, CF)- впевнений користувач пакетом Microsoft Office, BAS- знання МСФЗ, ПСБО-навички роботи зі зведеними таблицямиОсобисті якості :- аналітичний склад розуму, спрямованість на результат- уважність до деталей, відповідальність- вміння працювати з великими об'ємами інформації-стресостійкість-вміння працювати в колективіМи пропонуємо :- конкурентну заробітну плату- офіційне працевлаштування- зручний сучасний офіс на лівому березі з хорошою транспортною розв'язкою- робота в дружньому колективі професіоналів