Personal Assistant, Office Manager / Clinical Trials

FutureMeds Ukraine

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 23 д. назад
FutureMeds- це міжнародна компанія, яка спеціалізується на проведенні медичних клінічних досліджень нових лікарських засобів та інноваційних методів лікування. Мережа FutureMeds об'єднує понад 25 спеціалізованих дослідницьких центрів у шести європейських країнах, зокрема у Великій Британії, Польщі, Німеччині, Болгарії, Україні, і має понад 220 досвідчених дослідників та понад 1300 провайдерів домашнього догляду. В Україні компанія представлена відділеннями у Києві, Житомирі, Вінниці та Львові. FutureMeds співпрацює зі світовими фармацевтичними компаніями та організаціями з клінічних досліджень.Оголошуємо конкурс на вакансію Personal Assistant, Office ManagerМета ролі:Створити чітко організовану, продуктивну та комфортну робочу екосистему, де команда дослідників зосереджена виключно на своїй експертизі, а адміністративна й операційна підтримка здійснюється системно та з турботою про людей.Основні обов'язки:
  • Адміністративна підтримка Сайт-директора, управління календарем, графіками, кореспонденцією.
  • Забезпечення безперебійного функціонування офісу: контроль запасів, логістика, організація простору, технічна підтримка, координація календарів і зустрічей, підготовка до візитів пацієнтів та інших подій.
  • Координація взаємодії з командою: оперативне реагування на запити координаторів досліджень та лікарів.
  • Підготовка шаблонізованої та стандартизованої внутрішньої документації: службові записки, накази, листи.
  • Підтримка та адміністрування task-менеджера ClickUp: централізований облік і трекінг задач, нагадування, створення шаблонів.
  • Взаємодія з постачальниками та сервісами: закупівлі, доставки із трекінгом кожної операції.
  • Підготовка документації й підтримка під час моніторингових візитів, аудитів та інспекцій.
  • Ведення нотаток і протоколів з командних нарад, контроль виконання делегованих задач.
  • Ініціативна участь у процесних покращеннях і впровадженні інновацій у сфері адміністрування.
У цій ролі вам знадобляться:Hard Skills (ключові професійні навички):
  • Вища або профільна освіта (менеджмент, адміністрування, економіка, діловодство).
  • Досвід роботи на адміністративній або офісній позиції від 1 року (досвід у медичних закладах буде плюсом).
  • Володіння ПК: MS Office, Google Docs, SharePoint, досвід роботи з task-менеджерами (ми працюємо в ClickUp ).
  • Знання ділового етикету, основ документообігу, досвід ведення логістики й закупівель.
  • Базова англійська для опрацювання документації й листування.
Soft Skills:
  • Системність, організованість, здатність мислити на кілька кроків вперед.
  • Вміння керувати пріоритетами, швидко реагувати у багатозадачному середовищі.
  • Відповідальність, конфіденційність, точність у роботі з даними.
  • Проактивність та прагнення до спільного результату.
  • Готовність підтримувати атмосферу турботи та високих стандартів
Ми пропонуємо:
  • Гібридний формат роботи, простір для самостійної організації процесів.
  • Конкурентну винагороду з щорічним переглядом за результатами.
  • Повне технічне забезпечення.
  • Можливості для професійного розвитку й навчання.
  • Ціннісне міжнародне середовище.
Критерії оцінювання результатів роботи через 1 рік:
  • Фокус сайт-директора на експертизі:
Всі другорядні адміністративні задачі автоматизовані. * Системність і правильність процесів:Адміністративний workflow повністю стандартизовано, таск-менеджер ClickUp використовується для всіх задач, створені шаблони, чеклісти й плейбуки реалізовані й діють у повсякденні. * Командна взаємодія та відсутність хаосу: Команда працює організовано, без стресу і “тертя”, у середовищі довіри.
  • Впорядкованість і прозорість адміністрації:
Уся документація впорядкована, доступна, оновлена; готовність до аудитів і візитів завжди висока, а процеси взаємодії з постачальниками - прозорі та регулярні. * Ініціативи з покращення:За рік впроваджено як мінімум дві ініціативи, що істотно спростили або автоматизували рутинні адміністративні задачі та зменшили “ручну” роботу або кількість конфліктів у команді.Якщо ця позиція вас зацікавила, надсилайте резюме або залиште відгук на вакансіюFutureMeds - місце для тих, хто хоче робити реальні зміни у медицині та підтримці здоров'я.

Rabota

Похожие вакансии

  • Technical translator-manager

    Technex Ltd., представительство

    • Киев
    Технический переводчик- менеджер / Technical translator-manager (промышленное оборудование (насосное, ёмкостное), комплексные промышленные проекты) Требования: высшее образован…
    • 7 д. назад

    Просмотреть похожие вакансии:

  • Traffic, PPC Manager

    newage.

    • Киев
    Опис вакансії Самое сильное агентство медиарекламы newage. ищет Traffic Manager'ов уровня junior и middle для работы с крупными брендами такими как: OLX, BMW, Allo, BODO, COMFY..…
    • 14 д. назад

    Просмотреть похожие вакансии: