Бренд-менеджер, трейд-маркетолог
Карапуз
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробляти та реалізовувати стратегії брендів
- Участь в управлінні асортиментом, аналіз товарної матриці
- Дослідження ринку конкурентів (ціни, позиціонування, упаковка, новинки)
- Надання цінових рекомендацій на основі автоматизованого моніторингу ринку
- Організація фокус-груп при запуску нових продуктів та аналіз існуючих
- Збір і консолідація даних щодо конкурентного середовища (упаковка, тара, тощо)
- Моніторинг трендів ринку, підготовка рекомендацій
- Участь у створенні нових продуктів разом виробництвом і дизайном
- Планування комунікаційного міксу (офлайн + онлайн) з урахуванням сезонності
- Досвід роботи бренд-менеджером або маркетологом у FMCG - від 2 років
- Аналітичне мислення + розуміння брендингу та споживчих інсайтів
- Впевнене користування Excel, Google-аналітикою, знання методів досліджень
- Готовність брати участь у розробці нових продуктів «з нуля»
- Досвід роботи з мультиканальними комунікаціями (ATL, BTL, Digital, SMM)
- Офіційне працевлаштування
- Своєчасна виплата заробітної плати
- Офіс в 10 хвилинах від ст. м. «Берестейська»
- Облаштоване укриття поряд з офісом
- Графік роботи: Пн-Пт 9.00−18.00, сб-нд вихідні дні
work.ua