Інженер з технічної підтримки L1 (Service Desk)

Piraeus Bank Ukraine

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» - міжнародний Банк, що є дочірнім Банком найбільшої фінансової групи Греції Piraeus Financial Holdings S.A. та працює у Європі. Банк засновано у 1916 році із головним офісом в Афінах, Греція.Банк стратегічно орієнтований на корпоративних та приватних клієнтів.ПІРЕУС БАНК - це про людей та їх потреби. Ми користуємося усіма доступними інструментами та керуємося клієнторієнтованими принципами, що допоможуть якнайкраще обслуговувати наших клієнтів.Регіональна мережа ПІРЕУС БАНКу в Україні охоплює Київську, Черкаську, Житомирську, Львівську, Івано-Франківську, Хмельницьку, Одеську, Дніпропетровську, Харківську області.Запрошуємо Вас зайняти посаду - Інженер з технічної підтримкиКваліфікаційні вимоги:
  • Базові знання будови ПК, принципів роботи локальної мережі
  • Розуміння адміністрування Windows
  • Знання методів виявлення та усунення проблем з технікою та ПЗ
  • Загальне розуміння сучасних ІТ-технологій та засобів зв'язку
Ключові обов'язки:
  • Надання технічної підтримки внутрішнім користувачам інформаційних сервісів
  • Прийом звернень (телефонних та електронних)
  • Виявлення та вирішення проблем з комп'ютерами, оргтехнікою та ПЗ
  • Консультації користувачів
  • Робота з проблемними ситуаціями та їх вирішення
Переваги роботи в ПІРЕУС БАНКу:
  • Офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства
  • Європейські стандарти роботи та цінності
  • Ринковий рівень заробітної плати
  • Медичне страхування
  • Професійний ріст та навчання
Шановний Кандидат! Дякуємо за Ваш відгук на нашу вакансію та приділений час.

Rabota