Інженер з технічної підтримки L1 (Service Desk)
Piraeus Bank Ukraine
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Базові знання будови ПК, принципів роботи локальної мережі
- Розуміння адміністрування Windows
- Знання методів виявлення та усунення проблем з технікою та ПЗ
- Загальне розуміння сучасних ІТ-технологій та засобів зв'язку
- Надання технічної підтримки внутрішнім користувачам інформаційних сервісів
- Прийом звернень (телефонних та електронних)
- Виявлення та вирішення проблем з комп'ютерами, оргтехнікою та ПЗ
- Консультації користувачів
- Робота з проблемними ситуаціями та їх вирішення
- Офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства
- Європейські стандарти роботи та цінності
- Ринковий рівень заробітної плати
- Медичне страхування
- Професійний ріст та навчання
Rabota