Оператор служби підтримки (Турецька мова)

Evoplay

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
EvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії.Наразі у нас відкрито позицію Оператора служби підтримки зі знанням турецької мови. Даний спеціаліст працює у Департаменті підтримки користувачів контакт-центру компанії та відповідає за віддалену взаємодію з користувачами.Обов'язки:Взаємодія з користувачами:Надання кваліфікованої консультаційної допомоги з технічної та фінансової частини продуктів з використанням різних каналів для комунікації (чат, дзвінки);Ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями.Взаємодія з іншими департаментами компанії:Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів, отримання зворотного зв'язку з метою подальшого інформування користувачів;Інформування про виявлені проблеми або помилки на ресурсах, що підтримуються.Вимоги:Високий рівень володіння усною та письмовою турецькою мовою;Вміння працювати з великими обсягами інформації та готовність навчатися;Комунікабельність;Високий рівень самоорганізації.Графік роботи:
Позмінний - 2/2. 2 дні робочі (денна зміна 7:00 - 19:00), 2 вихідні, 2 дні робочі (нічна зміна 19:00 - 7:00), 2 вихідні.Ми пропонуємо:Щомісячні бонуси за результатами роботи;L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;Self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;Дисконтну програму Evoplay;Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.

Rabota