
Керівник напрямків пов'язаних з супроводженням банківських операцій (Операційний директор)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Стратегічне планування: визначення цілей і напрямків розвитку підпорядкованих підрозділів у відповідності до стратегічних цілей Банку.
- Ефективний розподіл задач і використання ресурсів для виконання поставлених цілей. Впровадження інструментів моніторингу та гнучкого управління ресурсами/витратами.
- Керування змінами: адаптація підпорядкованих напрямків діяльності під зовнішні та внутрішні зміни, впровадження інновацій та оптимізація існуючих процесів.
- Розробка ключових показників ефективності за підпорядкованих напрямками діяльності (KPIs,SLA) та впровадження механізмів їх досягнення.
- Організація та координація взаємодії підпорядкованих підрозділів та працівників з іншими структурними підрозділами Банку, для виконання поставлених задач. Розробка та впровадження заходів щодо оптимізації взаємодії.
- Забезпечення умов для розвитку підлеглих працівників та застосування ефективних методів мотивації персоналу.
- Впровадження та розвиток ідей та принципів процесного підходу в управлінні в підпорядкованих підрозділах.
- Досвід роботи керівником в напрямку супроводження операцій від 3 років
- Знання Законів України, постанов, розпоряджень, наказів Кабінету міністрів України, Національного банку України, інших нормативних актів України, які регламентують функціональний напрямок діяльності;знання та застосування сучасних методів управління.
- Володіння державною мовою;
- Досвідчений користувач Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- Вміти комплексно обробляти та структурувати інформацію с формулюванням раціональних висновків; презентувати інформацію у табличній, текстовій, текстово-графічній, графічній формі, а також у вигляді доповіді; встановлювати партнерські відносини та управляти конфліктами.
- Знати сучасні досягнення в області формалізації та оптимізації бізнес-процесів, процесного управління.
- Мотиваційний менеджмент.
- повністю офіційну конкурентну винагороду з річною премією
- гібридний формат роботи з можливістю працювати і вдома, і в комфортному офісі в центрі міста
- "кафетерій" пільг на вибір
- програми розвитку лідерських та управлінських компетенцій
Rabota