Office Manager

Skelar

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
SKELAR — український venture builder, який будує міжнародні tech-бізнеси. Разом із ко-фаундерами збираємо сильні команди, щоб перемагати на глобальних ринках.Сьогодні в SKELAR десяток бізнесів у різних нішах — від EdTech до маркетплейсів. Це компанії, що потрапляють у рейтинги ТОП-стартапів та продуктових компаній України, займають найвищі шаблі в AppStore та розробляють платформи, якими користуються мільйони людей. А ще про бізнеси SKELAR пишуть TechCrunch, Wired та інші світові медіа.Наша головна цінність — це люди. Ми об‘єднуємо таланти, які горять своєю справою та запалюють усіх довкола драйвом та цілеспрямованістю. Ми віримо, що оточення має значення, тому поставили амбітну мету — створити найкращий робочий простір в Україні.Зараз ми в пошуку Office Manager.На яку людину чекаємо?
— Відповідальну та самостійну — з готовністю брати задачі “під ключ” і доводити їх до результату;— Яка вміє гнучко перемикатися між стратегічними й креативними задачами — не втрачаючи фокусу та якості;— Проактивну — яка помічає можливості для покращень в офісному просторі та бере на себе ownership за зміни;— З аналітичним мисленням — комфортно почувається в роботі з даними, таблицями та прорахунками;— З любов'ю до організації подій — від камерних мініівентів до масштабних зустрічей, і вміє ефективно співпрацювати з підрядниками;— Організовану та стресостійку — здатну працювати в режимі багатозадачності та розставляти пріоритети в потоці щоденних завдань;— Яка не боїться складних або “незрозумілих” задач, а сприймає їх як виклик і можливість навчитися нового.Зони відповідальності:— Підтримуватимеш офісний ритм — організовано, системно і з турботою, щоб усі процеси працювали як годинник;— Налаштовуватимеш процеси закупівлі всього необхідного для комфортного життя офісу;— Вестимеш облік офісних витрат, працюватимеш із рахунками, документами та таблицями, оптимізуючи витрати й ведучи фінансовий облік;— Постійно вдосконалюватимеш офісний простір — створюватимеш комфортне, зручне та приємне середовище для роботи й нетворкінгу;— Координуватимеш роботу майстрів, клінінгових служб, доставку меблів та всі операційні моменти, які забезпечують порядок і затишок в офісі;— Будеш активним організатором івентів, тімбілдингів та бізнесових подій;— І, головне, будеш тією людиною, до якої можна звернутися з будь-яким офісним питанням — і бути впевненим, що все буде вирішено оперативно та якісно.Що пропонуємо:— Просторий та сучасний офіс на Подолі;
— Страховий медичний поліс;
— Безкоштовні сніданки, обіди та снеки;
— Заняття з тренерами в спортзалі офісу;— Для комфортної роботи надаємо сучасну техніку Apple і не тільки;— Доступ до внутрішньої бізнес-літератури, тренінгів, лекцій та семінарів.Окрім бізнесів, ми розвиваємо благодійний фонд SKELAR foundation, який створений співробітниками компанії. В межах ініціативи створюємо та фінансуємо проєкти, що сприяють подоланню наслідків війни та відновленню України.SKELAR — середовище для самореалізації людей, які здатні створити успішні компанії. Ми такі компанії називаємо the next big everything. Віримо в їх потужність та масштаб.Ми плануємо й надалі розвивати tech-бізнеси, підкорювати глобальні ринки та працювати задля перемоги УкраїниБудуймо разом the next big everything!

Skelar