Фінансовий директор (e-commerce, ритейл)

Gost

  • Харьков
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїGOST - український стартап, що переосмислює підхід до e-commerce у сфері будівельних та господарських матеріалів. Ми створюємо платформу, яка надає прямий доступ до оптових цін - без посередників і зайвих націнок. Онлайн-маркетплейс працює у синергії з мережею фізичних регіональних центрів. Зараз у нас вже є торговельний центр у Харкові, відкриваємо нові у Києві та Полтаві та плануємо масштабування до 26 центрів протягом року.В ідеальній картині ми шукаємо фінансового директора як архітектора бізнес-процесів з акцентом на результат. Людину, здатну побудувати департамент так, щоб бізнес розвивався системно та швидше, ніж конкуренти.Наші цілі на наступні 12 місяців
  • Запровадити повну систему управлінської звітності для керуючої компанії та філій.
  • Побудувати системну та ефективну роботу фінансового департаменту.
  • Реалізувати фінансову й бухгалтерську оптимізацію відповідно до стратегії розвитку компанії.
Вашим завданням буде: * Розробити та впровадити фінансову стратегію і стандарти для всієї групи.
  • Найняти та укомплектувати фінансовий департамент.
  • Розгорнути управлінську звітність: P&L, Cash Flow, Balance, финансовый прогноз.
  • Побудувати систему управління оборотним капіталом (дебіторка, кредиторка, запаси).
  • Впровадити наскрізну аналітику: продажі, маржа, ROI, ROMI, юніт-економіка.
  • Встановити системну роботу з банками, інвесторами та фондами.
  • Впровадити інструменти управління фінансами: бюджетування, погодження оплат, календар платежів, фонди і т.д.
  • Забезпечити юридичну і податкову відповідність, впровадити risk-management та внутрішній аудит.
  • Допомогти у створенні системи залучення інвестицій.
  • Автоматизувати облік: впровадження ERP/BI-інструментів.
  • Сформувати фінансову дисципліну у всій компанії.
Очікувані результати через 12 місяців
  • Усі управлінські звіти формуються точно та вчасно.
  • Касові розриви відсутні, Cash Flow прогнозований на 3 місяці вперед.
  • Дебіторка ≤ 10% від обороту, оборотний капітал під контролем.
  • EBITDA та чистий прибуток виконані згідно з бюджетом.
  • ERP/BI працюють, звітність автоматизована.
Що важливо для нас у кандидатові? * Стратегічне мислення та здатність дивитися на бізнес очима власника.
  • Досвід управління фінансами у компаніях з оборотом від 200 млн грн/рік.
  • Практичні навички: фінансовий аналіз, бюджетування, управління ризиками, автоматизація.
  • Реальні кейси у зниженні витрат, підвищенні рентабельності, управлінні оборотним капіталом.
  • Високий рівень знань у фінансах, бухгалтерії, податковому та корпоративному праві.
  • Налагоджені відносини з банками, фондами, досвід залучення фінансування.
  • Буде перевагою - готовність привести власну команду.
Що ми пропонуємо?
  • Офіційне оформлення. Ставка 50 000−100 000 грн + бонуси за KPI.
  • Реальний вплив на розвиток проєкту національного масштабу.
  • Свободу у формуванні фінансової стратегії та інструментів.
  • Компенсацію відряджень, сучасні робочі інструменти, безлімітний зв'язок.
  • Професійний розвиток, можливість участі у програмі опціонів (equity) за результатами роботи.
Якщо вам відгукнулася вакансія і ви хочете долучитися до крутої команди, яка створю проєкт національного рівня, як можна швидше відправляйте резюме через дану форму: 📌 .ВідгукнутисяIT, 10-50 співробітників

work.ua