Офіс-менеджер

Mono, мультипродуктова IT-компанія

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїmono - мультипродуктова fintech компанія з України. Із 2017 року мільйони людей муркочуть від наших продуктів: monobank, Experienza, Base, market by mono… Прагнемо створити ще більше для нашої екосистеми. Нумо втілювати амбітні ідеї разом! Умієш організовувати простір навколо себе і хочеш робити це в mono? Тоді терміново надсилай резюме!Про тебе:
  • Практичний досвід офісного адміністрування
  • Логічне мислення - твоя суперсила
  • Вмієш працювати в режимі багатозадачності
  • Любиш і вмієш спілкуватися з людьми
  • Стресостійкість та проактивність - у тебе в ДНК
Довіримо тобі:1. Організація офісних процесів:
  • Забезпечення порядку та комфорту в офісі (промивка кави машини, заміна фільтрів в каво машині, зарядження помпи для води).
  • Ведення обліку офісних витрат і закупівля необхідних матеріалів, таких як канцтовари, вода, кава, цукерки, техніка (мікрохвильовка, кавомашина, телевізор і т.д.) тощо.
2. Адміністративна підтримка:
  • Контроль вхідної та вихідної документації, а також архівування документів.
  • Спілкування з представниками БЦ IQ.
3. Робота з постачальниками та партнерами:
  • Ведення обліку рахунків, робота з підрядниками та постачальниками.
  • Контроль за виконанням контрактів, домовленостей і своєчасною оплатою рахунків.
  • Створення заявок на виправні роботи в офісі.
  • Створення заявок на перепустки в БЦ.
  • Створення заявок на внесення/винесення будь чого (їжа, вода, картини, об'ємні посилки, техніка).
4. Ведення звітності:
  • Підготовка звітів про витрати, офісні закупівлі, статистику запитів від співробітників (Надання запиту на компенсацію на наступний місяць (припустима сума) до 24-го числа, заповнення заявок на оплату по інтернету, оренди, ком.послуг і т.д.).
  • Ведення бази даних співробітників, забезпечення актуальної інформації.
5. Забезпечення безпеки в офісі:
  • Контроль доступу в офіс, співпраця з охоронними службами, СКД.
  • Інструктаж щодо правил користуванням вентиляційних контролерів.
  • Створення заявки на перепустки новим співробітникам і на перевипуск перепусток діючим працівникам (неробочий стан/втрата).
Додатково зацінимо:
  • Знання англійської мови
Від себе гарантуємо:
  • Графік роботи 9−18, без трекерів і параної
  • Офісний формат роботи у
;(вул. Болсуновська, 13−15, ст. м. Зверинецька) * Відпустка 18 робочих днів на рік + 2 дні для форс-мажорів + 6 днів для навчання
  • Оплачувані дей-офи за станом здоров'я - без SMS і лікарняних листів
  • Корпоративні курси інглішу
  • 100% страхування здоров'я + підтримка менталочки
  • Картка Platinum від monobank і пундики від наших партнерів
🇺🇦 Підтримуємо сили оборони України власними зборами, розвиваємо культуру донатерстваВідгукнутисяIT, 50-250 співробітників

work.ua