Бізнес-тренер з експертних продажів

Liga Zakon

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
Опис вакансіїLIGA ZAKON - продуктова IT-компанія - український розробник інформаційно-аналітичних продуктів із 30-річною експертизою, потужною компетенцією в обробці великих даних і високими стандартами клієнтського сервісу.На сьогодні продуктовими рішеннями IT-платформи LIGA360 послуговуються понад 160 тисяч користувачів різних рівнів, а разом із партнерськими проектами, у яких є інтеграція з рішеннями компанії LIGA ZAKON, ця цифра становить близько 360 тисяч різноманітних фахівців, серед яких практично всі органи виконавчої та судової влади.Головний стратегічний напрямок компанії - вихід на міжнародний ринок і створення продуктових цінностей Платформи LIGA 360 для клієнтів різних країн.Ми запрошуємо у свою команду досвідченого Бізнес-тренера з експертних продажів.Мета посади: навчання продавців переходу до експертного консультування, розвиток навичок продажів та мотивація до високих результатів. Бізнес-тренер займатиметься аналізом, навчанням, коучингом і підтримкою команди продавців, щоб вони демонстрували експертний підхід, ефективно працювали із запереченнями та забезпечували зростання продажів.Ключові обов'язки.1. Вивчення продукту та процесів компанії
  • Глибоке вивчення продукту: розуміння його характеристик, переваг і можливостей вирішення проблем клієнтів.
  • Аналіз існуючих процесів продажів, виявлення вузьких місць і можливостей для покращення.
  • Створення покрокового флоу продажів: документування всіх етапів продажу та процесів для використання у навчанні нових і поточних співробітників.
2. Аналіз цільової аудиторії
  • Дослідження потреб клієнтів, проблем і викликів.
  • Вивчення реальних кейсів, як продукт компанії вирішує завдання клієнтів.
  • Формування бази типових заперечень, питань і відповідей для роботи з ними.
3. Розробка та проведення програми навчання
  • Підготовка навчальних матеріалів:
  • Скрипти продажів і приклади ефективних діалогів.
  • Методи демонстрації цінності продукту для клієнтів.
  • Інструкції з роботи із запереченнями та відповідей на типові питання.
  • Проведення тренінгів, воркшопів і семінарів для продавців.
  • Донесення до команди продавців ключових аспектів:
  • Як правильно презентувати продукт.
  • Які кейси використовувати для демонстрації цінності.
  • Як створювати довіру через експертне консультування.
4. Моніторинг та аналіз роботи продавців
  • Прослуховування дзвінків і аналіз взаємодії продавців із клієнтами.
  • Виявлення типових помилок та зон для покращення.
  • Проведення індивідуального та групового навчання на основі аналізу дзвінків.
  • Постійний моніторинг результатів продажів та внесення коректив у стратегію.
5. Розвиток і підтримка команди продавців
  • Визначення сильних і слабких сторін кожного продавця.
  • Індивідуальний коучинг і підтримка співробітників із низькими результатами.
6. Систематизація процесів навчання та оцінки
  • Створення системи рейтинговості продавців для оцінки роботи.
  • Розробка системи регулярної атестації та оцінки навичок.
  • Впровадження автоматизованих інструментів для навчання (створення навчальних відео, інтерактивних завдань, внутрішня платформа).
7. Постійний розвиток власної експертизи
  • Вивчення продукту, нових методів продажів і актуальних трендів у навчанні.
  • Впровадження інноваційних підходів до навчання та підтримки команди.
Вимоги до кандидата.Досвід роботи
  • Досвід роботи бізнес-тренером, менеджером із навчання або коучем від 3 років.
  • Досвід у розробці та проведенні тренінгів для продавців.
  • Практичний досвід роботи в продажах буде перевагою.
Навички та компетенції
  • Глибоке розуміння процесів продажів і потреб клієнтів.
  • Навички аналізу даних: дзвінків, результатів продажів, ефективності команди.
  • Уміння працювати з різними категоріями співробітників: мотивація, навчання та розвиток.
  • Розробка навчальних матеріалів і проведення тренінгів в інтерактивній формі.
  • Навички коучингу та наставництва.
  • Уміння систематизувати процеси та впроваджувати автоматизовані рішення.
Особисті якості
  • Високий рівень відповідальності та ініціативності.
  • Уміння надихати та мотивувати команду.
  • Енергійність, відкритість і бажання ділитися знаннями.
  • Аналітичний склад розуму та увага до деталей.
Освіта
  • Вища освіта (психологія, педагогіка, управління персоналом, економіка або суміжні напрями).
  • Курси або сертифікації у сфері навчання, коучингу чи продажів
Чому круто працювати в LIGA ZAKON:
  • продуктова IT-компанія, яка активно розвивається;
  • можливість отримати міжнародний досвід у команді професіоналів;
  • офіційне оформлення;
  • система внутрішнього навчання;
  • віддалена робота.
Зацікавила вакансія? Надсилайте резюме!ВідгукнутисяIT, 250-1000 співробітників

work.ua