Бухгалтер з первинної документації

Treba.Credit

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 ч. назад
Опис вакансіїTreba.Credit - сучасний fintech-проєкт, що працює на українському ринку небанківського кредитування з 2021 року. Ми створюємо прості та ефективні фінансові рішення для наших клієнтів і активно розвиваємо команду професіоналів.Зараз ми шукаємо Бухгалтера з первинної документації, який допоможе впорядковувати фінансовий документообіг та підтримувати чіткість у щоденних операціях компанії.Основні обовʼязки:
  • Опрацювання вхідної та вихідної первинної документації
  • Контроль своєчасного узгодження та підписання актів, рахунків, договорів
  • Ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами
  • Підготовка платіжних доручень та супровід безготівкових операцій
  • Взаємодія з командою фінансів, юристами та менеджерами щодо коректності документів
Наші очікування:
  • Досвід роботи бухгалтером або на аналогічній посаді від 1 року
  • Впевнений рівень володіння Excel та досвід роботи з бухгалтерськими програмами
  • Розуміння базових принципів документообігу та бухгалтерського обліку
  • Уважність, відповідальність, готовність працювати з великим обсягом інформації
Буде плюсом:
  • Досвід роботи з ФОП або супровід клієнтів з різними формами оподаткування
  • Навички роботи з договорами та супроводу оплат
Ми пропонуємо:
  • Роботу в команді, яка цінує системність, прозорість та результат
  • Конкурентну заробітну плату
  • Підтримку під час адаптації та чітко налагоджені внутрішні процеси
  • Можливість професійного росту
Приєднуйтесь до Treba.Credit, щоб створювати ефективні фінансові рішення разом з нами! 💼ВідгукнутисяФінанси, банки, страхування, 50-250 співробітників

work.ua