
Менеджер/-ка з управління досвідом клієнтів (р-н 6 км)
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- має успішний управлінський досвід в сфері операційної діяльності ритейлу,
- піклуватиметься про враження наших клієнтів через належну організацію операційної діяльності команди,
- дбатиме про дотримання командою стандартів якості в ТЦ та стандартів операційної досконалості,
- допомагатиме впроваджувати Lean ініціативи та ділитиметься кращими практиками,
- лідуватиме один з ключових напрямків операційної досконалості в ТЦ.
- ми надаємо кожному лідеру та лідерці високий рівень довіри, покладаючись на їхній підприємницький хист та розуміння клієнтів,
- програми підвищення управлінської експертизи проводяться кращими експертами України та Європи,
- більшість керівників/-иць в торговельних центрах та офісі виросли в METRO, адже ми безперервно інвестуємо в розвиток співробітників.
- офіційне працевлаштування з першого робочого дня,
- оплачувані лікарняні та відпустки,
- завжди вчасна і прозора винагорода,
- медичне страхування і страхування життя,
- лінія психологічної підтримки,
- знижки для співробітників та їхніх сімей в ТЦ METRO Україна,
- якісний спец. одяг з індивідуальним пошиттям та обслуговуванням,
- програми підтримки в кризових ситуаціях,
- програма вдячності один одному «Дай п'ять!» з обміном на подарунки,
- високоефективна система сприяння кар'єрі та підготовки лідерів,
- платформа безбар'єрності та спільнота підтримки добробуту «МЕТRОдумці».
Rabota