Фахівець/-чиня по роботі з договорами (оренда)

Vega Telecom

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Опис вакансіїVega Telecom - компанія групи Vodafone та визнаний лідер серед українських телеком-операторів. Ми надаємо комплексні рішення для бізнесу та дому: Інтернет, телефонний зв'язок, IP-телефонію, хмарні сервіси та зберігання даних в Україні та за кордоном. Уже понад 15 років ми розвиваємо сучасні технології, що об'єднують людей і змінюють світ.Наразі маємо активну розбудову мережі, тож Компанія завжди в пошуку талановитих професіоналів і запрошує приєднатися до нашої команди Фахівця/- чиню по роботі з договорами (оренда).Своїм співробітникам ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування з першого дня;
  • Стабільну, своєчасну заробітну плату (без затримок, в чітко визначені дати);
  • Премії відповідно до Політики Компанії;
  • Оплачувану відпустку - 27 к.д., та лікарняний, згідно з КЗпП;
  • Медичне страхування й пільгові тарифи для рідних і близьких;
  • Повне забезпечення усім необхідним для зручної роботи;
  • Корпоративний мобільний зв'язок для Вас та вигідний тарифний план від Vodafone для сім'ї;
  • Корпоративне навчання та внутрішній обмін знаннями;
  • Комфортний та безпечний офіс з укриттям, зонами відпочинку, обладнані кухні з безкоштовними чаєм та кавою;
  • Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00.
Які завдання на Вас чекають:
  • Ведення перемовин з контрагентами щодо умов оренди;
  • Пошук та укладання договорів на оренду нових майданчиків/доступу до будинків відповідно до плану розвитку мережі та запитів інших підрозділів;
  • Контроль виконання умов договорів на об'єкти комунальної та державної власності, а також їх своєчасне подовження в системі Prozorro;
  • Забезпечення пролонгації та своєчасної оплати чинних договорів;
  • Контроль процесу розірвання договорів у разі демонтажу технічних об'єктів;
  • Робота в SAP: супровід договорів, створення замовлень, контроль виконання умов і оплат, збір та передача первинної документації до бухгалтерії;
  • Аналіз доцільності використання майданчиків, формування пропозицій щодо їх збереження або демонтажу, супровід прийняття відповідних рішень.
Необхідні навички та досвід:
  • Впевнений користувач ПК;
  • Вільне володіння програмами Microsoft Office;
  • Бажано: досвід роботи в SAP, М.E.Doc, сервісі ВЧАСНО;
  • Розвинені навички ведення переговорів, ініціативність;
  • Досвід роботи з договорами та первинною документацією.
  • Наявність водійського посвідчення і впевнене керування авто.
Станьте частиною Vega Family. Чекаємо на Ваше резюме!ВідгукнутисяТелекомунікації, зв'язок, 250-1000 співробітників

work.ua