
Аналітик ефективності проєктів розвитку
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- офіційне працевлаштування у найбільшій нафтовидобувній компанії країни;
- своєчасну виплату заробітної плати на конкурентному рівні;
- оплачувану щорічну (24-и дні) та додаткову (до 7-и днів) відпустку;
- лікарняний та медичне страхування (організація невідкладної допомоги, медикаментозне забезпечення, огляди в державних та приватних клініках та інше);
- програму лояльності для всіх співробітників зі знижками на пальне, товари магазинів та кава-корнерів у мережі АЗК UKRNAFTA;
- програму лояльності від партнерів (супермаркети, спортзали, хімчистки, магазини побутової техніка та електроніка та інші);
- мат. допомога до відпустки з 2-го року роботи та у різних життєвих обставинах, виплата до професійного свята та мобілізованим співробітникам;
- затишне та смачне кафе на території офісу;
- комфортний офіс в центрі міста, з обладнаним сховищем та генератором.
- систематизувати інвестиційну аналітику, зводить дані щодо статусу ініціатив, їх бюджетів, строків та результативності;
- формувати регулярну щотижневу та щомісячну звітність для прийняття управлінських рішень;
- проваджувати аналіз відхилень за витратами, строками та очікуваними ефектами;
- брати участь у підготовці інвестиційних пропозицій та матеріалів для інвестиційного комітету, опрацьовувати вихідні дані для оцінки нових ініціатив (фінансові моделі, прогноз ефектів, ризики);
- готувати аналітичні записки для захисту або відхилення ініціатив, забезпечувати прозорість рішень завдяки обґрунтованим розрахункам;
- здійснювати моніторинг ефективності реалізації проєктів, контролює ключові індикатори ефективності (NPV, IRR, термін окупності, виконання планових KPI);
- виявляти ініціативи, що втратили економічну доцільність, та підтримувати процес ревізії портфеля ініціатив;
- готувати звіти та відповіді на запити суміжних підрозділів, забезпечувати своєчасність та повноту наданої інформації.
- вища освіта за фінансовим або економічним напрямком;
- практичний досвід користування MS Office (Excel, Word, Power Point);
- досвід роботи в аудиторській/консалтинговій компанії, інвестиційному напрямку або на посаді фінансовий аналітик, фінансовий контролер, фінансовий менеджер у великій виробничій компанії - від 2х років;
- вміння працювати з великими обсягами інформації;
- впорядковані документи, а саме наявний військово-обліковий документ згідно діючого законодавства, паспорт (непротермінований) та інші.
work.ua