Керівник контент-відділу
Кабанов С.О., ФОП
- Белое, Луганская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечити якісне та своєчасне наповнення сайту контентом;
- Організувати ефективну роботу команди контент-менеджерів;
- Координувати задачі від суміжних відділів (SEO, маркетинг, комерція);
- Планувати та реалізовувати регулярні оновлення товарних позицій, запуск акцій;
- Досвід роботи з адмінкою OpenCart або бажання швидко опанувати цю платформу
- Вміння працювати з PhotoShop для базової обробки зображень
- Розуміння основ HTML для редагування контенту на сайті
- Вільне володніння пошуковою системою Google
- Креативність
- Грамотне володіння українською мовою
- Якщо ви не маєте досвіду роботи з адмінкою Opencart або PhotoShop, не хвилюйтеся - ми навчимо вас усього необхідного!
- Розподіл завдань між контент-менеджерами;
- Планування завантаження команди;
- Підтримка контент-календаря, контроль виконання задач у зазначені терміни;
- Комунікація з SEO-відділом: погодження контентних ТЗ, контроль SEO-вимог;
- Співпраця з маркетингом: підготовка матеріалів для промо-кампаній, акцій, банерів;
- Співпраця з комерційним відділом: вчасне оновлення прайсів та товарного наповнення;
- Участь у плануванні акцій та їх реалізації на сайті;
- Контроль якості публікацій: структура, назви, мета-теги, відповідність бренду;
- Проведення регулярних зустрічей із командою (щотижневі міти, щомісячні 1:1)
- Допомога додавання нових товарів на сайт
- Редагування фото товарів (вирізання на білий фон) та додавання на сайт
- Додавання описів товарів/статей з використанням HTML від копірайтерів
- Переклад текстів на українську мову за допомогою Google Translate, та подальше виправлення помилок
- Вимірювання та введення характеристик товарів на сайті
- Досвід на керівній позиції в контент-відділі - від 1 року;
- Досвід управління командою від 5 осіб;
- Досвід проєктного управління;
- Впевнений користувач Google Sheets / Excel (зведені таблиці, фільтри);
- Розуміння роботи CMS OpenCart;
- Знання основ SEO та e-commerce (структура сайту, категоризація, мета-дані);
- Комунікабельність, аналітичний склад розуму, увага до деталей.
- Google Sheets / Excel - обробка прайсів, аналіз даних;
- Google Docs / Telegram - внутрішня комунікація та документація;
- Щотижневі міти, щомісячний звіт по KPI;
- Регулярні синхронізації з SEO, маркетингом, комерційним відділом.
- Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (м. Чернігів)
- Прогресивна та своєчасна виплата заробітної плати
- Дружній колектив, де панує атмосфера взаємоповаги та підтримки
- Комфортний графік роботи: понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00 або з 10:00 до 19:00
- Розвиток та зростання вас як фахівця, працюючи з різноманітними, цікавими та складними проектами
work.ua