
Оператор інформаційного центру у відділ клієнтського сервісу НДСЛ «ОХМАТДИТ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Оформлення: офіційне працевлаштування
Локація: вул. Стрітенська, 7/9 (м. Золоті ворота, Львівська площа)
Резюме надсилайте на: An.Bondar@ohmatdyt.com.uaХто миНДСЛ «ОХМАТДИТ» - найбільша дитяча лікарня в Україні. Ми поєднуємо сучасну медицину, інноваційні підходи та щиру турботу. Щодня до нас звертаються батьки з усієї країни - з надією, із запитаннями, в пошуках підтримки.
І перший, хто відповідає на запит батьків з усієї країни - це оператор інформаційного центру.Що ми пропонуємоРоботу з великим сенсом - ви допомагаєте людям швидко та впевнено зорієнтуватися у складній ситуації
Комфортне робоче місце в оновленому інформаційному центрі
Навчання та супровід на старті й після - ми поруч на кожному етапі
Роботу у дружній команді з фокусом на взаємоповагу та розвиток
Тренінги для вдосконалення взаємодії з пацієнтамиКого ми шукаємоМи будемо раді вам, якщо ви:
Вільно володієте українською (усно та письмово)
Впевнено працюєте з комп'ютером, месенджерами, CRM-системами
Маєте навички ввічливої, зрозумілої та структурованої комунікації
Умієте слухати, ставити уточнювальні запитання, працювати за алгоритмами
Відповідальні, уважні до деталей, вмієте працювати з великим обсягом інформації
Шукаєте роботу, де важливо не просто відповідати - а допомагатиБуде перевагою:
досвід у сфері медицини, сервісу або кол-центруЩо ви будете робити
- Приймати дзвінки на вхідну лінію лікарні
- Відповідати на запити у месенджерах, та надавати чітку, актуальну інформацію про роботу лікарні, маршрутизацію, графіки, прийом фахівців тощо
- У разі потреби - переадресовувати запити у відповідні відділення
- Фіксувати звернення в системі згідно з внутрішніми стандартами
ОХМАТДИТ - місце, де починається шлях до одужання.
Rabota