Начальник відділу сервісу

Мурич Ілля, ФОП

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Обов'язки
  • Організація з нуля роботи філіалу сервісної служби (підбір персоналу, налагодження процесів, запуск сервісного центру)
  • Формування команди
  • Управління відділом сервісу: постановка завдань, контроль роботи, забезпечення результату
  • Контроль якості сервісу: збір і аналіз зворотного зв'язку, вирішення складних ситуацій
  • Планування та контроль виконання показників відділу сервісу
  • Координація взаємодії сервісного центру з іншими підрозділами і головним офісом
  • Організація складського обліку сервісних запасних частин та матеріалів
  • Розробка та впровадження процедур для оптимізації роботи відділу
  • Впровадження заходів з охорони праці, техніки безпеки та безпеки об'єкта
Вимоги
  • Вища освіта в електротехнічній, технічній або інженерній галузі
  • Досвід роботи на керівній посаді у виробничій сфері від 2 років
  • Володіння навичками системного управління: планування, організація та контроль роботи команди, побудова та вдосконалення робочих процесів, розподіл ресурсів
  • Досвід організації процесів з нуля або запуску філіалів - буде перевагою
  • Навички комунікації та вирішення конфліктів
Умови
  • Участь у відкритті та розвитку нового філіалу, можливість кар'єрного зростання.
  • Конкурентна заробітна плата
  • Повна зайнятість, офіційне працевлаштування, бронювання

Rabota