Начальник відділу сервісу
Мурич Ілля, ФОП
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація з нуля роботи філіалу сервісної служби (підбір персоналу, налагодження процесів, запуск сервісного центру)
- Формування команди
- Управління відділом сервісу: постановка завдань, контроль роботи, забезпечення результату
- Контроль якості сервісу: збір і аналіз зворотного зв'язку, вирішення складних ситуацій
- Планування та контроль виконання показників відділу сервісу
- Координація взаємодії сервісного центру з іншими підрозділами і головним офісом
- Організація складського обліку сервісних запасних частин та матеріалів
- Розробка та впровадження процедур для оптимізації роботи відділу
- Впровадження заходів з охорони праці, техніки безпеки та безпеки об'єкта
- Вища освіта в електротехнічній, технічній або інженерній галузі
- Досвід роботи на керівній посаді у виробничій сфері від 2 років
- Володіння навичками системного управління: планування, організація та контроль роботи команди, побудова та вдосконалення робочих процесів, розподіл ресурсів
- Досвід організації процесів з нуля або запуску філіалів - буде перевагою
- Навички комунікації та вирішення конфліктів
- Участь у відкритті та розвитку нового філіалу, можливість кар'єрного зростання.
- Конкурентна заробітна плата
- Повна зайнятість, офіційне працевлаштування, бронювання
Rabota