HR People Partner

Keiki

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Привіт! Хочемо познайомити тебе з українським продуктом .Keiki — це продуктова компанія на перетині EdTech та GameDev, що створює інтерактивні освітні продукти для дітей від 2 до 8 років.Наш флагманський продукт, , посідає перші місця серед навчальних застосунків для дітей та підкорив серця більше ніж 9 мільйонів наших маленьких користувачів у 140 країнах світу. Щоб досягти максимально якісного ігрового досвіду для дітей та імплементувати його в корисні знання та навички, ми постійно розвиваємо Keiki World у колаборації з провідними спеціалістами з дитячого навчання та психологами.За останній рік наш дохід збільшився вдвічі. Ми продовжуємо рости, розвиватись і прямувати до нашої цілі - забезпечити доступною та якісною освітою дошкільнят у всьому світі.Ми точно заметчимось, якщо ти поділяєш наші цінності:
  • Emotional awareness. Ми віримо, що здорова комунікація є ключем до продуктивної роботи.
  • Courage. Ми не боїмось навіть найскладніших викликів та готові на зважений ризик.
  • Ownership. Ми несемо відповідальність за наші дії та закриваємо свою зону самостійно під ключ.
  • Continuous motion. Mи постійно прагнемо розширити наш кругозір і робити те, з чим раніше ніколи не стикались.
  • Value-driven mindset. Ми не зосереджуємось на діяльності. Результат - те, до чого ми цілеспрямовано йдемо.
Що ми пропонуємо:
  • Значний вплив. Твоя робота буде мати прямий вплив на наш продукт та його користувачів. Ти станеш частиною команди, яка робить освіту для дітей доступною та якісною.
  • Спільнота однодумців. Ми зібрали команду, де кожен член є експертом у своїй галузі. Ми культивуємо атмосферу відкритості та прямого фідбеку, де кожен має можливість запропонувати та втілити свою ідею.
  • Швидкий розвиток. Ми швидко ростемо завдяки швидкій адаптації до змін та постійного навчання. Зростання людей всередині команди = зростання бізнесу та показників.
Зараз ми в пошуку result-oriented HR People Partner, який (-яка) допоможе нам у досягненні наших амбітних цілей, надаючи повну підтримку керівникам і співробітникам з усіх питань HR.Твоя зона впливу:
  • Повний супровід розвитку команди, щоб розкривати потенціал співробітників і будувати культуру високих результатів
  • Підтримка процесів оцінки ефективності та постановки цілей так, щоб вони були зрозумілими й корисними для кожного
  • Допомога в розробці індивідуальних планів розвитку (PDP) відповідно до performance review
  • Розвиток корпоративної культури, у якій комфортно працювати та зростати
  • Партнерство з менеджментом і командою для побудови довірливих та продуктивних відносин
  • Створення умов, у яких HR-процеси та політики працюють на користь людей і компанії
Для нас важливо:
  • 3+ роки релевантного досвіду на позиції HR People Partner або аналогічних позиціях
  • Досвід ведення повного життєвого циклу співробітника в компаніях від 40 людей
  • Сильні аналітичні здібності, навички ефективного розв'язання проблем і надання якісного фідбеку
  • Уміння будувати довгострокові відносини зі співробітниками та знаходити баланс між потребами людей і бізнесу
  • Досвід побудови та впровадження HR-процесів і розробки HR-інструментів
  • Уміння самостійно організовувати свою роботу та брати відповідальність за результат
  • Досвід роботи з цілепокладанням, плануванням і розробкою PDP
  • Досвід розвитку корпоративної культури
Буде перевагою:
  • Досвід роботи в продуктових IT-компаніях
  • Навчання у напрямі фасилітації, коучингу тощо
Наші бенефіти:
Навчання:
  • Можливість долучитись до профільних шкіл та ком'юніті
  • Компенсація додаткового навчання на зовнішніх тренінгах і семінарах
  • Велика електронна бібліотека та доступ до платних онлайн-курсів і конференцій
  • Курси англійської мови та Speaking club
Здоров'я:
  • Корпоративний лікар та психолог
  • Медичне страхування
  • Вакцинації та обстеження в офісі за бажанням
Бенефіти в офісі:
  • Сніданки, обіди, необмежена кількість фруктів та снеків
  • Спортивні гуртки
  • Послуги масажиста
Зацікавило? Тоді надсилай своє резюме!

Keiki