Операційний директор
LinkСom
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3х років;
- Досвід у впровадженні та вдосконаленні систем управління процесами;
- Знання методів описання та оптимізації бізнес-процесів, бізнес політик, інструкцій, процедур, роботи з ключовими показниками продуктивності (KPI);
- Вміння працювати з великим обсягом інформації;
- Високий рівень розуміння та досвід роботи з Jira та CRM;
- Наявність відмінних організаторських та управлінських якостей.
- Налаштування ефективної взаємодії між підрозділами на основі розроблених та впроваджених документів: бізнес-процесів, бізнес політик, інструкцій, процедур.
- Взаємодія з СЕО компанії для планування та координації робіт відповідно до стратегії.
- Впровадження та апдейт систем KPI та системи звітів.
- Співпраця з іншими відділами для підвищення ефективності, вдосконалення процесів та процедур.
- Взаємодія з фінансовим відділом для оптимізації витрат та досягнення вищої операційної рентабельності.
- Участь в стратегічних сесіях та воркшопах, впровадження нових проектів в реалізацію.
- Конкурентна зарплата та інші премії/бонуси;
- Компенсація профільних курсів, семінарів;
- 100% знижка на послугу компанії;
- Роботу в дружньому колективі та з кваліфікованими фахівцями, з якими ти будеш співпрацювати та взаємодіяти для досягнення спільних цілей.
- Розвиток та вдосконалення управлінських та організаторських навичок в процесі роботи з командою та впровадження нових бізнес-процесів.
work.ua