Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

ТОВ «Агрокоптер Груп»

  • Винница
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїКомпанія «AGRO COPTER» є офіційним дилером агротехніки XAG в Україні. Ми — надійний постачальник інноваційних агродронів-обприскувачів. Наші продукти допомагають фермерам покращити ефективність вирощування рослин та знизити витрати. Наша мета — підтримати фермерів у досягненні своїх цілей у сільському господарстві та забезпечити їх найкращими інструментами для роботи.Ми шукаємо енергійних та мотивованих кандидатів на посаду Менеджера з продажу в нашому офісі, в місті Вінниця.Якщо ви відповідаєте нашим критеріям та маєте бажання приєднатися до нашої команди, надішліть своє резюме на електронну пошту [відгукнутися] Ми розглянемо всі отримані заявки та зв’яжемося з обраними кандидатами для подальшої співбесіди протягом 2х днів.З нами можна зв’язатись: по телефону Показати телефон або через Телеграм @agrocopter1Вимоги:
  • Досвід роботи в продажах, в тому числі, по телефону, буде перевагою.
  • Вміння переконувати, бути аргументованим.
  • Вміння легко взаємодіяти з людьми під час спілкування.
  • Вміння слухати та чути співрозмовника під час спілкування.
  • Мати здібність до навчання та сприйняття нової інформації.
  • Розуміння, чим більший результат, тим вища заробітна плата.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату та систему бонусів. Ви працюєте з існуючою базою клієнтів і отримуєте за це гарантовану ставку. Продаж продукту або послуги забезпечить вам збільшення заробітної плати в 2−3 рази і це не межа.
  • Ми експерти в своїй галузі, готові ділитися своїми знаннями та досвідом, щоб ти мав максимальний результат. Забезпечимо навчанням технікам продажу, технікам відпрацювання заперечень, користуванням СРМ системою, особливостям роботи з агродроном. Готові відповідати на всі питання, які в тебе будуть виникати під час роботи.
  • Нормований робочий день в комфортному офісі: 9.00 -18.00, обід 1 година, сб-нд вихідний.
  • Дружню та сприятливу атмосферу в колективі.
  • Офіційне працевлаштування.
Обов’язки:
  • Залучати нових клієнтів через дзвінки по телефону по існуючій базі, розвивати з ними довгострокові відносини.
  • Здійснювати активний пошук потенційних клієнтів на різних ресурсах: соцмережі, месенджери, дошки оголошень тощо.
  • Проводити презентації продуктів та послуг компанії.
  • Забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів, мати клієнтоорієнтований підхід до роботи.
  • Формувати у клієнтів позитивне ставлення до компанії та продукту.
  • Вести відповідну документацію та звіти про продажі.

Jobs.ua