Маркетолог, бренд-менеджер

Kormotech

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїKormotech - глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Delickcious, Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу!, My Love.Kormotech реалізує продукцію у понад 50ти країнах світу під своїми торговими марками, а також під торговими марками партнерів.Ми в пошуку бренд-менеджера для нашого бренду Delickcious, щоб доповнити команду нашого Відділу комерційних брендів. Якщо в Тебе є відповідний досвід - чекаємо на Твоє резюме.Обов'язки:
  • Напрацювання та погодження бізнес плану по фокусних ринках (Україна та Румунія).
  • Розробка концепції асортименту бренду: розширення асортименту, ведення запуску нових продуктів від бренду (об'ємоутворюючі та «іміджеві» SKU).
  • Аналіз конкурентів (ціна, асортимент, стратегія) та кращі практики ринку.
  • Організація навчальних програм та презентацій направлених на формування знання про переваги продуктів (внутрішні для комерційних команд та зовнішні для партнерів).
  • Розробка та запуск продукових колаборацій бренду (ідея, концепція продукту, комунікації, аналіз звітності).
  • Аналіз і контроль дистрибуції, дотримання стандартів викладки та присутності.
  • Проведення періодичних стор-чеків.
  • Розвиток власного інтернет-магазину бренду та затвердження КРІ по ньому.
  • Розвиток альтернативних каналів продажу - грумінг салони.
  • Розробка стандартів: присутності в торгових точках, викладки та брендування, їх коригування за наявності потреби, звітність по їх дотриманню.
Досвід і додаткові навички:
  • 2+ роки досвіду на позиції маркетолога / бренд-менеджера в сфері FMCG.
  • Вища освіта в напрямку маркетингу.
  • Англійська на рівні B2 і вище.
  • Вільне володіння програмами Excel, Power Point, Canva. Знання Power BI буде перевагою.
  • Високий рівень комунікаційних та презентаційних навичок.
  • Досвід побудови й підтримки єдиної айдентики бренду. Контролю за присутністю та проявами бренду в усіх каналах комунікації.
  • Досвід впровадження та управління стандартами бренду в усіх каналах продажів.
  • Лонч нових продуктів під брендом.
  • Досвід роботи з іноземними ринками та в адаптації до аудиторії буде перевагою.
Ми пропонуємо:
  • ми - активна, динамічна компанія, яка ставить перед собою амбітні цілі та досягає їх.
  • атмосфера розвитку, навчання, росту - тут відкриті можливості для всіх.
  • офіційне працевлаштування.
  • різноманітний соціальний пакет, зокрема: медичне страхування, компенсації на спорт, а також унікальні переваги, такі як знижки на корм для домашніх улюбленців та преміювання співробітників до свят.
  • діє бонусна система.
  • ми розвиваємо корпоративні програми навчання та постійно надаємо можливості розвитку навичок, компетенцій, професійних знань та особистісних якостей.
Додаткові переваги:
  • наші офіси у Львові та Києві є dog-friendly. Тому, якщо ваші хвостики хочуть бути поруч з вами впродовж робочого дня, ви можете взяти їх на роботу - ми подбали про їхній комфорт в офісі. У нас завжди поруч бігають чотирилапі).
  • попри амбітні цілі і проєкти з викликами, у нас панує атмосфера підтримки, фану та добра.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, 250-1000 співробітників

work.ua