Помічник менеджера по роботі з клієнтами

АСКАНІЯ АВТО

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
"АСКАНІЯ АВТО" - постачальник і дистриб'ютор шин в Україні. Компанія була заснована в 2005 році та є частиною Групи компаній «Асканія» - українського холдингу, до якого входять 12 інших компаній, що займаються іншими видами діяльності.На початок 2024 року "АСКАНІЯ АВТО" являється ексклюзивним постачальником і дистриб'ютором на ринку України легкових шинних брендів LASSA, VREDESTEIN, SAILUN, TOYO TIRES, CONTINENTAL, BARUM, ORIUM, FEDERAL, MICHELIN, AUSTONE, APPOLLO, ROVELO та вантажних шинних брендів WINDFORCE, BLACKLION, ROADX, ROADWING.Стабільність показників компанії, незважаючи на виклики в нашій країні, - ознака міцності "АСКАНІЯ АВТО".
  • Ми - єдина сильна команда, яка вміє вистояти і розвиватися у будь-яких кризових ситуаціях.
  • Для компанії дуже важливий кожен співробітник, незалежно від посади і періоду роботи.
  • У нас заохочується ініціатива і ми дорожимо думкою кожного.
  • Нас об'єднують спільні цілі і сильний командний дух.
МИ запрошуємо до своєї команди помічника менеджера по роботі з клієнтамиМи пропонуємо:
  • стабільну роботу в престижному бізнесі;
  • дружній доброзичливий колектив;
  • офіційне оформлення, відпустка, лікарняні;
  • зручні умови роботи;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання;
  • конкурентний рівень оплати праці;
  • забезпечення необхідними ресурсами (мобільний зв'язок, ПК та інше) для досягнення результату;
Ваші обов'язки:
  • обробка вхідних замовлень від клієнтів через різні канали зв'язку (телефон, веб-сайт, Email, чат тощо);
  • проходження навчання та засвоєння інформації щодо пропонованих Департаментом товарів і послуг для компетентного обслуговування клієнтів;
  • консультування клієнтів з приводу товарів і послуг, що продаються та надаються Департаментом;
  • пошук і пропозиція клієнту оптимальних варіантів задоволення його потреб;
  • здійснення продажів та їх відповідне документальне оформлення;
  • контроль отримання коштів від клієнтів за попередньою оплатою;
  • своєчасне внесення інформації в CRM-систему для можливості здійснення оперативного відвантаження товару;
  • контроль отримання клієнтами товарів та оплати за них;
  • робота з клієнтськими скаргами і побажаннями;
  • передача інформації про відмови від отримання або повернення до відділу постачання;
  • рознесення та контроль в обліковій програмі платежів, які надійшли по відвантаженням Департаменту;
  • збір інформації від клієнтів про якість обслуговування, рівень їх задоволення та побажання;
  • ведення відповідного документообігу, підготовка та надання звітності.
  • досвід роботи в продажах;
  • володіння ПК;
  • доброзичливість та ввічливість; відповідального відношення до роботи;
  • наполегливість в досягненні поставленої мети; позитивного спілкування з колегами та клієнтами.
Від Вас ми чекаємо виконання планів з продажів. Інформаційної підтримки інших менеджерів з продажу.Ми чекаємо саме Вас.

Rabota