Junior Operations Coordinator
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- замовлення та забезпечення співробітників брендованою продукцією;
- робота з внутрішнім інтернет-магазином мерча (а саме замовлення/прийом брендованої продукції, контроль її якості та наявності, пакування та відправка замовлень співробітникам);
- організація поштових відправок по Україні та закордон;
- організація закордонних відряджень та навчань;
- управління закупівлями для забезпечення HR-процесів: подарунки, сертифікати, друкована продукція;
- підтримка та участь в організації корпоративних заходів та зустрічей в компанії (оффлайн та онлайн);
- інша адміністративна робота та доручення від керівництва.
- досвід з організації особистих поїздок/відряджень (пошук та планування найоптимальніших маршрутів, бронювання квитків на різні види транспорту, бронювання готелів, оформлення віз);
- високий рівень відповідальності;
- готовність швидко опановувати нові процеси та інструменти;
- вміння працювати в команді;
- грамотна письмова та усна українська мова (відсутність помилок та одруківок в документах);
- вміння знаходити, аналізувати та структурувати інформацію для ефективної підтримки бізнес-процесів;
- вміння працювати з MS Office (Word, Excel, Outlook) та Google документами на рівні впевненого користувача.
- досвід роботи в туристичних агенціях/візових центрах;
- досвід ведення ділової переписки;
- досвід роботи з документами (паперовими та електронними);
- досвід роботи офіс-менеджером/координатором/помічником;
- відчуття гумору та здатність підтримувати позитивну атмосферу в команді.😊
- 8-годинний робочий день.
- Підтримка work-life балансу:
- 25 робочих днів відпустки.
- 5 оплачуваних лікарняних днів на місяць без необхідності надання довідки.
- Лояльна програма декретної відпустки.
- Заняття англійською мовою з кваліфікованими викладачами.
- Дисконтні програми ZONE3000: спеціальні знижки від наших партнерів.
- Внутрішні професійні воркшопи.
- Додаткові переваги після закінчення війни.
work.ua