Асистент керівника, офіс-менеджер

Біомед, мережа аптек-оптик

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 д. назад
Опис вакансіїМи, мережа аптек і оптик «Біомед», вже більше 30 років на фармацевтичному ринку. Ми — одна з найбільших мереж у Львові і продовжуємо стрімко розвиватися. Запрошуємо на роботу в офіс Асистента керівника/офіс-менеджера.Основні обов’язки:
  • Координація діяльності керівника (складання графіків ділових нарад, нагадування про події та заходи різного роду, організація та підготовка до зустрічей, організація відряджень);
  • Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом та вирішення поставлених завдань;
  • Ведення ділового листування;
  • Складання звітів, презентацій (вміння подавати необхідну інформацію у презентаціях).
  • Організація робочого простору та комфорту в офісі.
  • Допомога в підтримці життєдіяльності офісу.
  • Контроль і управління адміністративним відділом (прибиральник, охорона).
Наші основні вимоги до кандидата:
  • Вища освіта, незакінчена вища;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді (вітається);
  • Готовність витримати швидкий темп роботи;
  • Володіння високою організованістю і пунктуальністю;
  • Вміння працювати в чітких дедлайнах;
  • Швидкість у прийнятті рішень;
  • Самостійність, критичність, системність, організаторські здібності, аналітичний склад розуму.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування (24 дні відпустки, оплачувані лікарняні);
  • Стабільну та своєчасну заробітну плату;
  • Роботу в дружній команді працівників та керівників;
  • Програму лояльності для працівників в аптечних, оптичних закладах Компанії та у Медичному Центрі.
Графік роботи: Пн-Пт з 08:00—17:00 або 9:00−18:00. Зацікавила вакансія? Надсилайте резюме та заповнюйте анкету .За більш детальною інформацією звертайтеся за тел. ....80 (Марія).

Jobs.ua