Асистент керівника, офіс-менеджер
Біомед, мережа аптек-оптик
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Координація діяльності керівника (складання графіків ділових нарад, нагадування про події та заходи різного роду, організація та підготовка до зустрічей, організація відряджень);
- Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом та вирішення поставлених завдань;
- Ведення ділового листування;
- Складання звітів, презентацій (вміння подавати необхідну інформацію у презентаціях).
- Організація робочого простору та комфорту в офісі.
- Допомога в підтримці життєдіяльності офісу.
- Контроль і управління адміністративним відділом (прибиральник, охорона).
- Вища освіта, незакінчена вища;
- Досвід роботи на аналогічній посаді (вітається);
- Готовність витримати швидкий темп роботи;
- Володіння високою організованістю і пунктуальністю;
- Вміння працювати в чітких дедлайнах;
- Швидкість у прийнятті рішень;
- Самостійність, критичність, системність, організаторські здібності, аналітичний склад розуму.
- Офіційне працевлаштування (24 дні відпустки, оплачувані лікарняні);
- Стабільну та своєчасну заробітну плату;
- Роботу в дружній команді працівників та керівників;
- Програму лояльності для працівників в аптечних, оптичних закладах Компанії та у Медичному Центрі.
Jobs.ua