Адміністратор з обробки вхідних заявок

Медвідь, ТМ

  • Харьков
  • 24 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 23 ч. назад
У зв'язку з розширенням компанії та відкриттям точок продажу у місті Харків, ми шукаємо уважного та відповідального адміністратора з обробки вхідних заявок, який допоможе нам підтримувати високий рівень сервісу та якісну комунікацію з клієнтами.Обов'язки:
  • Обробка вхідних дзвінків та заявок з сайту/соцмереж;
  • Консультація клієнтів щодо асортименту та базових характеристик продукції;
  • Передача замовлень у відділ продажів;
  • Ведення клієнтської бази та актуалізація даних;
  • Контроль етапів виконання замовлення (від заявки до оплати);
  • Ведення внутрішньої документації та звітності.
Вимоги:
  • Досвід роботи з клієнтами або в адміністративній сфері (бажано, але не обов'язково);
  • Грамотна усна мова;
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel, CRM буде плюсом);
  • Уважність до деталей, відповідальність, пунктуальність;
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді.
Ми пропонуємо:
  • Стабільну заробітну плату 24 000 грн + премії за результатами роботи;
  • Графік роботи: 5/2, 10:00-19:00 (субота, неділя - вихідні);
  • Навчання та підтримку на старті;
  • Комфортний офіс та дружній колектив.
Якщо ти організований, уважний та готовий розвиватися разом з нами - надсилай своє резюме та приєднуйся до нашої команди!

Rabota