Менеджер сервісного центру

Bonanza Beauty

  • Харьков
  • 15 000-20 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїПривіт! Ми, Beauty Bonanza - інтернет-магазин товарів для beauty-індустрії, з головним акцентом на товарах для манікюру та педикюру.Шукаємо менеджера сервісного центру в нашу команду.Instagram -Сайт:Вимоги:
  • знання ПК на рівні впевненого користувача (Excel, Word, Internet);
  • бажано - з досвідом роботи в контакт-центрі вхідна/вихідна лінія/онлайн-чат;
  • якісне володіння українською мовою усно і письмово;
  • стресостійкість та ввічливість у спілкуванні з клієнтами;
  • здатність швидко навчатися;
  • пунктуальність.
Обов'язки:
  • прийом вхідних дзвінків та звернень (телеграм/вайбер/пошта) від клієнтів;
  • контроль зафіксованих рекламацій;
  • комунікація між підрозділами в питаннях вирішення клієнтського звернення;
  • взаємодія з технічними спеціалістами всередині компанії;
  • збір та аналіз інформації про рекламації для подальшого покращення продуктів.
Умови роботи:
  • Своєчасна оплата праці
  • Офіс - 5 хв. пішки від метро А. Бекетова
  • Графік роботи з 09−00 до 18−00, 5/2 (пн-пт), година перерва
  • Роботу в молодому та дружньому колективі
  • Оплачуване стажування
  • Офіційне оформлення
  • Можливість кар'єрного росту
В першу чергу розглянемо резюме з фото!Якщо ти хочеш долучитись до команди Bonanza Beauty і розвиватися у сфері сервісу - чекаємо на твій відгук! Разом ми зробимо сервіс ще кращим для наших клієнтів.ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 10-50 співробітників

work.ua