Менеджер з утримання клієнтів

Auto-mechanic

  • Высокий, Харьковская Область
  • 26 000-30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїСильна команда - фундамент будь-якого бізнесу, і зараз ми в пошуку Фахівця з утримання клієнтів!Наша компанія почала існування у липні 2011 році. І на сьогоднішній день в нашому асортименті є запчастини до автомобілів Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Tesla, Toyota, Volkswagen, Volvo та інших.- це не просто інтернет-магазин автозапчастин.- це команда цілеспрямованих експертів, яка завжди працює над тим, щоб зберегти час нашим клієнтам.Найбільша наша цінність - це люди. Ми команда, яка дивиться в одному напрямку. А наші клієнти - це друзі, яким ми можемо професіонально допомогти.Клієнти Auto-mechanic отримують високий рівень обслуговування, а наші співробітники постійно підвищують свою кваліфікацію та отримують можливості для кар'єрного зростання.Біографічні та загальні вимоги:
  • освіта середня спеціальна;
  • впевнений користувач ПК;
  • цифрова грамотність не менше рівня С1;
  • вілmне користування CRM;
Особисті якості та вміння:
  • грамотна усна та письмова українська мова;
  • комунікабельність;
  • самодисципліна;
  • уважність до деталей;
  • експертність;
  • стресостійкість;
  • вміння працювати в команді.
Обов'язки:
  • Формування стратегії комунікацій з клієнтською базою
  • Розробка сценаріїв розсилок Робота з сегментами бази
  • Налаштування та запуск розсилок
  • Підготовка контенту для email, sms, push-повідомлень, месенджерів Узгодження дизайну, копірайтинг
  • Робота з клієнтською базою
  • Формування сегментів по категоріям
  • Реактивація клієнтів
  • Аналіз показників розсилок Формування звітів за результатами CRM активностей Відстеження трендів
  • Організація крос-канальних комунікацій
Умови роботи:1. Прозора система оплати, яка складається зі ставки + KPIСтавка 20 000 грн. (+ % + бонуси) - середня ЗП - 24000−27 000 грн.2.Якісне корпоративне навчання3. Надання всіх необхідних інструментів для досягнення цілей4. Прописаний поетапний період адаптації, який допоможе швидко влитися в роботу.5. Графік роботи: - з 9:00 до 18:006. Розвинена система нематеріальної мотивації.7. Корпоративи, тім-білдінги, неформальні зустрічі з колективом.Якщо Ви готові прийняти виклик та долучитися до успішної компанії, надсилайте резюме найближчим часом. Ми відкриті до зустрічі, то ж не зволікайте!Для зв'язку телефонуйте або пишіть в Telegram - ОльгаВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 10-50 співробітників

work.ua