Менеджер з постачання

Крафтмаєр

  • Хмельницкий
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 д. назад
Опис вакансіїОпис вакансії:Молода, амбіційна компанія, лідер в сфері сільського господарства, запрошує компетентних фахівців із закупівель / менеджерів із постачання приєднатись до драйвової команди професіоналів.Перевагу матимуть цілеспрямовані кандидати з активною життєвою позицією, бажанням кар'єрно зростати та розвиватись та з відповідним досвідом роботи від 1 року. Ми гарантуємо: цікаву, стабільну роботу з перспективою кар'єрного зросту, офіційне працевлаштування, конкурентну заробітну плату із своєчасною виплатою та оплачуваною відпусткою.Умови:
  • Робочий графік: формально Пн-Пт 9:00 — 18:00, але готовність до ненормованого формату роботи, доступність у мережах — Viber, Whats up, Telegram)
  • Розмір З/П визначається індивідуально, за результатами співбесіди
  • Офіційне працевлаштування після проходження випробувального терміну
  • Випробувальний термін (2 місяці) — оплачуваний
Вимоги:
  • Повна вища економічна/технічна освіта
  • Досвід роботи на аналогічній посаді — від 2 років
  • ПК, 1 С, орг техніка — на рівні впевненого користувача
  • Грамотна усна та письмова українська, російська мова
  • Дотримання правил роботи з конфіденційною інформацією
  • Особисті якості: стресостійкість, порядність, відповідальність, виконавчість, старанність, пунктуальність, гнучкість, тактовність
  • Персональна змотивованість
  • Креативність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, висока працездатність
  • Аналітичні здібності, уважність до деталей, комунікабельність
  • Знання методів економічного та фінансового аналізу
  • Розуміння процесів роботи в направленні закупівлі та логістики
  • Навички проведення тендерних процедур та самоорганізованість у дотриманні своєчасності забезпечення потреб підприємств в запчастинах, товарах, послугах
Обов’язки:
  • Злагоджена комунікація з профільними внутрішніми замовниками
  • Контроль над своєчасним формуванням та опрацюванням заявок від технічного відділу з метою своєчасного отримання результатів закупівлі (аналіз, обробка, розміщення, супровід і контроль виконання замовлень / предмет з’ясування причин відхилень)
  • Проведення тендерних процедур і оформлення їх результатів відповідно до вимог регламентуючих документів компанії із дотриманням своєчасності забезпечення потреб підприємства в запчастинах, товарах і послугах.
  • Аналіз та оптимізація операційних витрат і поточних потреб компанії
  • Виконання плану та стратегії централізованих операційних закупівель
  • Розширення конкурентного поля: пошук нових постачальників, робота з ринком існуючих постачальників, аналіз рівня конкуренції та цін на товари і послуги за напрямком
  • Формування бази постачальників по категоріям
  • Координація документообігу з постачальниками: договори, акти, накладні і т.д.
  • Контроль кредиторської заборгованості
  • Погодження бюджету
  • Оформлення замовлення в програмі 1С
Якщо Ваш досвід та навички відповідають вказаним вимогам — надсилайте резюме з ФОТО та вказуйте бажаний рівень З/ПЗвертаємо Вашу увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду на вакансію надається протягом 2 тижнів у разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Jobs.ua