Lead System Administrator
ViyarTech
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Наші філії розміщені в 17 містах України та маємо філію у ПольщіГоловна мета керівника технічної підтримки підтримувати, покращувати та створювати нові процеси.Функціональні завдання
- Керувати командою технічної підтримки;
- Підтримувати, покращувати та створювати процес технічної підтримки;
- Забезпечувати безперервного функціонування першої лінії підтримки (Service Desk);
- Контроль за дотриманням SLA;
- Формування та дотримання регламентного обслуговування оргтехніки;
- Впровадження та дотримання актуальності бази знань;
- Формувати звіти по основних показниках роботи технічної команди підтримки;
- Формування графіку чергувань та відряджень команди з 10+ людей;
- Координувати роботу регіональних системних адміністраторів;
- Досвід роботи на аналогічній посаді 5+ років;
- Досвід управління командою 10+ людей;
- Вміння управляти колективом та розподіляти час/обов'язки;
- Вміння аналізувати проблеми та швидко їх вирішувати;
- Досвід роботи з: Jira (або інший Service Desk), AD, адміністрування Windows;
- Розгляд твого CV;
- Рекрутинг інтерв?ю;
- Технічне інтерв?ю з командою (в офісі);
- Приймаємо рішення та надсилаємо оффер;
- Цікаві завдання та можливість впливати на продукт з яким працюєш;
- Можливості для особистого росту;
- Сучасна та потужна робоча техніка;
- Комфортний та сучасний офіс;
- Кар'єрний ріст;
- Оформлення з першого робочого дня;
- Прозора та своєчасна оплата;
- Знижки на продукцію компанії;
Надсилай своє резюме і якщо нас зацікавить твій досвід роботи, ми зв'яжемося, щоб запросити тебе на співбесіду для особистого знайомства.Графік роботи: Пн-Пт з 9.00-18.00 за адресою: бульвар Вацлава Гавела 16 (full time in office)
Rabota