Керівник сервісної підтримки

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїКомунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ) запрошує кандидатів на позицію Керівник сервісної підтримки для забезпечення високої якості роботи сучасних цифрових сервісів для громади Києва.КП ГІОЦ - перша комунальна продуктова IT компанія в Україні. Ми створюємо нові цифрові сервіси, впроваджуємо та адмініструємо ІТ-системи для надання міських послуг онлайн. Серед наших проєктів мобільний додаток «Київ Цифровий», портал електронних послуг, Е-квиток для проїзду у громадському транспорті, сервіс оплати паркування онлайн, сервіс пошуку евакуйованих машин, сплати штрафів та багато інших.Наша місія - робити життя киян простіше та зручніше.І якщо тобі цікаві проекти з впровадження сучасних цифрових сервісів, ти бажаєш напряму впливати на життя громади, маєш амбіції зробити Київ найбільш зручним європейським містом, хочеш отримати унікальний досвід розвитку продуктів у муніципальній сфері - приєднуйся до нас. Це твій шанс створити цифрову історію Києва власноруч.Що ти будеш робити? * Будувати процеси підтримки міських цифрових сервісів
  • Забезпечувати повноту інформації у базах даних цифрових сервісів
  • Забезпечувати діагностику сервісних проблем та будувати процеси їх усунення з профільними технічними підрозділами
  • Розвивати власну команду сервісної підтримки
  • Взаємодіяти з іншими командами розробки, дизайну та аналітики задля забезпечення якості роботи сервісів
  • Активно працювати з багатьма стейкхолдерами, які представляють різні напрямки забезпечення життя нашої столиці;
  • Моніторити ринок, конкурентів та сучасні технології задля покращення функціональності продуктів;
  • Співпрацювати з продуктовими командами: розробниками, системними адміністраторами, дата-аналітиками, DevOps / SRE командами
  • Брати активну участь у впровадженні нових сервісів та систем
  • Вести та оновлювати технічну документації.
Ти наш ідеальний кандидат, якщо ти маєш: * Вищу освіту;
  • 2+ роки управлінського досвіду з командами 5+ співробітників у напрямку сервісної підтримки цифрових сервісів чи підтримки клієнтів;
  • Сильні комунікативні навички, здатність працювати в умовах багатозадачності;
  • Високий рівень аналітичних навичок, готовність приймати самостійні рішення та проявляти зрілість у їх впровадженні у життя;
  • Вміння працювати у команді;
Буде додатковою перевагою, якщо:
  • Маєш розуміння основних принципів архітектури веб-рішень і роботи мережевих протоколів;
  • Маєш досвід побудови роботи з клієнтами;
  • Знаєш англійську мову не нижче В1;
Що ми пропонуємо:
  • Конкурентну зарплату та бонусну систему;
  • Унікальний досвід роботи з ІТ проектами у муніципальній галузі;
  • Можливість безпосередньо впливати на розвиток міста;
  • Дружню атмосферу у команді однодумців.
Якщо ти готовий приєднатися до нашої команди - надсилай своє резюме!ВідгукнутисяIT, 50-250 співробітників

work.ua