Керівник сервісної підтримки
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечувати повноту інформації у базах даних цифрових сервісів
- Забезпечувати діагностику сервісних проблем та будувати процеси їх усунення з профільними технічними підрозділами
- Розвивати власну команду сервісної підтримки
- Взаємодіяти з іншими командами розробки, дизайну та аналітики задля забезпечення якості роботи сервісів
- Активно працювати з багатьма стейкхолдерами, які представляють різні напрямки забезпечення життя нашої столиці;
- Моніторити ринок, конкурентів та сучасні технології задля покращення функціональності продуктів;
- Співпрацювати з продуктовими командами: розробниками, системними адміністраторами, дата-аналітиками, DevOps / SRE командами
- Брати активну участь у впровадженні нових сервісів та систем
- Вести та оновлювати технічну документації.
- 2+ роки управлінського досвіду з командами 5+ співробітників у напрямку сервісної підтримки цифрових сервісів чи підтримки клієнтів;
- Сильні комунікативні навички, здатність працювати в умовах багатозадачності;
- Високий рівень аналітичних навичок, готовність приймати самостійні рішення та проявляти зрілість у їх впровадженні у життя;
- Вміння працювати у команді;
- Маєш розуміння основних принципів архітектури веб-рішень і роботи мережевих протоколів;
- Маєш досвід побудови роботи з клієнтами;
- Знаєш англійську мову не нижче В1;
- Конкурентну зарплату та бонусну систему;
- Унікальний досвід роботи з ІТ проектами у муніципальній галузі;
- Можливість безпосередньо впливати на розвиток міста;
- Дружню атмосферу у команді однодумців.
work.ua