Textile Production Manager, Керівник текстильного виробництва
«Львівська Консалтингова Група»
- Хмельницкий
- Постоянная работа
- Полная занятость
- A technical university degree in Textile Production;
- Upper intermediate English;
- Min. 3+ years of experience as Production/ Department Manager within a textile manufacturing environment;
- Leadership in managing people: from onboarding through training and performance management;
- Excellent verbal communication skills, Good planning and problem-solving skills;
- Proficient user of MS Office, Ехсеl.
- Draw up production plans and set quality standards;
- Monitor production schedules and adjust them if problems occur;
- Manage the production team;
- Work with suppliers to get parts and raw materials;
- Make sure performance targets are met and waste is kept to a minimum;
- Oversee the training and development of staff;
- Write reports for senior managers and customers.
- Full time employment/ comfortable office;
- Career and growth opportunities in an international environment;
- Salary range to be discussed during interviewing;
- Becoming part of a dynamic motivated team building a successful company.
- Вища спеціалізована освіта, текстильне або швейне виробництво;
- Англійська мова на рівні вище середнього;
- Мін. 3+ років досвіду в якості керівника виробництва/ цеху у швейній або текстильній галузі;
- Лідерство та навички управління людьми: від прийому на роботу до навчання на робочому місці та до управління роботою працівників;
- Відмінні навички спілкування;
- Хороші навички планування та вирішення проблем;
- Просунутий користувач MSOffice, Ехсеl.
- Розробляти виробничі плани та встановлювати стандарти якості;
- Відслідковувати дотримування працівниками виробничих графіків та змінювати їх у випадку виникнення проблем;
- Керувати виробничою командою;
- Співпрацювати з постачальниками для отримання запчастин та сировини для виробництва;
- Забезпечувати досягнення виробничих показників та зменшення витрат матеріалів до мінімуму;
- Курувати процес навчання та розвитку персоналу;
- Складати звіти для керівників та клієнтів компанії.
- Повна зайнятість в комфортному офісі;
- Можливість професійного та кар'єрного зростання в середовищі іноземної компанії;
- Зарплата обговорюється під час співбесіди;
- Можливість стати частиною динамічної команди, що будує успішну компанію.
Jobs.ua