Technical Support Engineer

eZdorovya

  • Киев
  • 25 000-27 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
eZdorovya - IT підприємство, що відповідає за розробку і впровадження наймштабніших проєктів в Україні з електронної системи охорони здоров'я eHealth - реформа медицини.Ключове завдання eZdorovya - побудувати стабільну, політично незалежну, безпечну електронну систему охорони здоров'я, а також створити умови для розвитку вільного та конкурентного ринку ІТ-послуг у медицині та можливостей взаємодії з центральною базою даних eHealth.Technical Support EngineerОбов'язки
  • Технічна підтримка компаній
  • Аналіз та виправлення інцидентів
  • Комунікація із зовнішніми командами
Необхідні навички
  • IТ освіта - бажано
  • Знання Linux, Windows
  • Знання REST API
  • Вміння використовувати HTTP (S) - методи GET/POST/PATCH
  • Досвід роботи з утілітами curl, postman
  • Досвід роботи з системами service desk/help desk та bug tracking системами
  • Перевага - досвід роботи з Jira Service Desk
  • Грамотність, володіння українською діловою мовою
Пропонуємо
  • Досвід створення та підтримки унікальної системи електронної медицини, що відповідає провідним світовим стандартам та змінює систему охорони здоров'я в Україні
  • Досвід роботи з наймаштабнішими проєктами в Україні
  • Роботу у дружній та професійній команді
  • Можливості професійного зростання
  • Безкоштовне вивчення англійської з викладачем компанії
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно КзПрП
  • Можливість віддаленої роботи
  • Графік роботи 5/2

Rabota