Завідувач канцелярії, помічник керівника

Служба відновлення у Дніпропетровській області

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїВимоги, побажання:
  • Впевнений користувач ПК (електронний документообіг, Excel, Word, Zoom);
  • Знання електронного документообігу, діловодства, ведення архівної справи;
  • Знання української мови на високому рівні;
  • Громадянство України;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше двох років;
  • Повна вища освіта;
  • Вміння працювати в команді, уважність до деталей, відповідальність.
Обов'язки: Систематизована подача документації керівнику на розгляд, підпис. Ведення діловодства - облік, зберігання, реєстрація документів - листів, наказів, розпоряджень. Організація робочого простору керівника.Умови:
  • офіційне працевлаштування
  • графік роботи з 9.00 -18.00, Сб, Нд — вихідні.
  • своєчасна оплата праці.
  • місце роботи - центр міста

Jobs.ua