Менеджер з продажу (польськомовний проєкт)

Govorika, міжнародна логопедична школа

  • Карьерное, Херсонская Область Украинка, Киевская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїОпис вакансіїМи - логопедична онлайн-школа для дітей та дорослих GOVORIKA. Вже понад 13 років ми об'єднуємо логопедів, які займаються з дітьми та дорослими онлайн, коригуючи їхнє мовлення - і ми продовжуємо розширюватися!Сьогодні ми працюємо в 87 країнах світу з українською, російською, казахською та польською мовами. Тисячі дітей і дорослих уже покращили своє мовлення завдяки нашим фахівцям. Зараз ми активно розвиваємо український ринок. У нас - авторські методики та унікальні продукти, які скорочують час навчання до 10 разів.🙌 У команду GOVORIKA шукаємо менеджера по роботі з клієнтами в польськомовний проєкт. Ми навчаємо, у нас передбачене стажування.Що потрібно для успіху?
  • Досвід спілкування з клієнтами телефоном або онлайн
  • Досвід в онлайн-продажах
  • Знання польської мови на високому рівні (не нижче В2)
  • Впевнене користування комп'ютером, смартфоном, месенджерами
  • Досвід роботи з CRM-системами, Google Документами, Таблицями
  • Грамотне усне й письмове мовлення українською та російською та польською мовами
  • Досвід віддаленої роботи - буде перевагою
  • Уміння слухати та уточнювати деталі
  • Стресостійкість і доброзичливість
Необхідні умови для роботи:
  • Стабільне електропостачання та інтернет
  • Розглядаємо також кандидатів, які тимчасово перебувають за кордоном
Особисті якості:
  • Уважність до деталей
  • Клієнтоорієнтованість і емпатія
  • Здатність швидко навчатися та адаптуватися
  • Технічна грамотність
  • Готовність до викликів і самостійного розв'язання задач
Що потрібно буде робити?
  • Обробка вхідних лідів: здійснення телефонних дзвінків потенційним клієнтам, які залишили заявку, встановлення першого контакту, представлення компанії та донесення цінності нашого продукту як важливого кроку до розв'язання їхньої проблеми.
  • Запис клієнта на діагностику: узгодження зручного часу, внесення даних до системи, підтвердження участі клієнта.
  • Якісна робота в CRM та інших внутрішніх системах: своєчасне внесення та оновлення даних про клієнта, фіксація комунікацій, зміна статусів, робота за сценаріями й алгоритмами, затвердженими в компанії.
  • Доопрацювання після діагностики: обдзвін клієнтів, які пройшли діагностику, з метою подальшого продажу продукту/послуги, допомога у прийнятті рішення.
  • Робота з запереченнями: вміння слухати, аналізувати сумніви клієнта і переконливо відповідати на них, зберігаючи повагу до клієнта і орієнтуючись на результат.
  • Виставлення рахунків та супровід на етапі оплати: пояснення умов оплати, надсилання рахунків, перевірка отримання, нагадування у разі потреби.
  • Щоденне виконання системних задач: робота за чітким регламентом, ведення статистики, дотримання планових показників (KPI), участь у внутрішніх мітингах та зворотному зв'язку з командою
❗️Графік роботи:З 10:00 до 18:00 або з 14:00 до 22:00 (оскільки працюємо з різними часовими поясами). Передбачені денні та вечірні зміни протягом місяця, а також 2 плаваючих вихідних на тиждень.Чому варто працювати з нами?
  • Робота з місією: Ви допомагаєте людям покращити мовлення, впевненість і якість життя.
  • Навчання та підтримка: Забезпечуємо постійне навчання, супровід під час адаптації.
  • Міжнародне середовище: Клієнти з усього світу, багатонаціональна команда і постійне професійне зростання.
  • Стабільність і гнучкість: Робота з можливістю працювати з будь-якої точки світу.
  • Сильна команда: Ми підтримуємо одне одного, швидко вирішуємо завдання й завжди прагнемо кращого сервісу.
  • Кар'єрний ріст: Зростай разом із нами - ми розширюємо команди й заохочуємо ініціативність та лідерство
Будемо раді бачити тебе в нашій команді! Надсилай відгук якнайшвидше!ВідгукнутисяОсвіта, наука, менше 10 співробітників

work.ua