Бухгалтер

A-Play Recruiting

  • Киев Украинка, Киевская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 11 ч. назад
Опис вакансіїHEY BECCA - це український бренд, що створює стильний базовий одяг для життя та спорту. Ми - одна з найдинамічніших команд у fashion-сегменті, яка продає не просто одяг, а відчуття енергії, свободи й краси у кожному русі.Кілька фактів про нас:
  • 10 000+ одиниць одягу продаємо щомісяця;
  • 130 000+ підписників в Instagram - жива, залучена аудиторія;
  • Бренду всього 2 роки, але він уже серед лідерів у своєму сегменті;
  • Серед клієнтів - відомі блогери та медійні особистості;
Що ми пропонуємо:
  • Фіксована ставка: 30 000 - 40 000 грн. в залежності від досвіду та кваліфікованості, обʼєму задач, які самостійно може виконувати бухгалтер;
  • Формат - віддалено, але нам важливо щоб Ти була в Києві або Одесі для періодичних зустрічей;
  • Пряма комунікація з головбухом - чіткі задачі та швидкий фідбек;
  • Зручний графік - з 9:00 до 18:00, понеділок-п'ятниця;
  • Сучасна система обліку - працюємо через BAF, Excel, NovaPay, електронні сервіси подачі звітності;
  • Екологічна і «біла» компанія;
  • Вмотивована команда - у кожного є зона впливу, і ми ростемо щодня;
  • Власник залучений у бізнес - приймає рішення швидко, підтримує команду;
  • Жодної токсичності - у нас побудована конструктивна комунікація, де помилки - це простір для росту;
  • Робота зі зрозумілою фінмоделлю - щомісячна аналітика, дашборди, звіти;
  • Офіс у центрі Одеси - біля транспорту, магазинів, кав'ярень;
  • Робота в fashion-сфері - динаміка, стиль, нові виклики щотижня.
Без чого ми не розглянемо кандидата:
  • Досвід роботи бухгалтером ФОП від 1 року в компанії з e-commerce або сфері послуг;
  • Впевнене користування клієнт-банком, податковим кабінетом, NovaPay, Excel;
Твої ключові задачі:
  • Обробка платежів у клієнт-банку, підготовка платіжок, контроль надходжень;
  • Реєстрація ФОП, внесення змін по ФОП, Ліквідація ФОП;
  • контроль лімітів по всім наявним ФОП;
  • Реєстрація кабінетів Нова Пошта та НоваПей, підключення Договорів;
  • Робота з платіжними системами (WayForPay, MonoPay, Liqpay);
  • Проведення повернень клієнтам (~20−30/день) через базу внутрішнього обліку компанії;
  • Робота з BAS (замовлення покупців, прибуткові накладні, внесення цін та собівартості);
  • Реєстрація кабінетів ФОП та робота з Вчасно;
  • Реєстрація ПРРО (20 опп, 1 прро, 5 прро);
  • Генерація КЕП/ відкликання КЕП;
  • Комунікація з фопами, збір інформації та даних по них;
  • Відкриття рахунку ФОП в банку, налаштування гостьового доступу;
  • Налаштування автоматичної фіскалізації CheckBox-Mono;
  • Звірка накладних від постачальників з фактичною поставкою, оплата їх;
  • Робота в податковому кабінеті, подання звітності;
  • Прорахунок та виплата ЗП персоналу раз на місяць;
  • Систематизація документів у базах, робота з Excel-файлами, відстеження оплат;
  • Підготовка первинної документації - рахунки, акти, договори;
  • Щоденна підтримка головбуха у вирішенні операційних питань.
Якщо ця роль тобі цікава - надішли своє резюме!ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, менше 10 співробітників

work.ua