B2B Client Success Manager

Clearly

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 мес. назад
Про нас:Rozmova (Clearly) — це платформа, яка робить психотерапію доступною, зрозумілою та зручною для кожного, ефективно з'єднуючи клієнтів із кваліфікованими психотерапевтами.За три роки роботи у нас зʼявилось понад 50 000 користувачів, для яких працюють 850 спеціалістів у 5 країнах. Наші терапевти провели понад 150 000 сесій. За цей час ми стали лідируючою платформою в Україні і вийшли на міжнародний ринок. Ми залучили зовнішнє фінансування та впроваджуємо соціальні програми для підтримки українського населення. Незважаючи на глобальні виклики, наш бізнес виріс у три рази за останній рік. Нам довіряють провідні українські бренди, і ми пишаємося партнерством із ними.За час свого існування ми реалізували безліч важливих і цікавих проєктів. Серед них:
  • серія освітніх вебінарів разом із Дія.Освіта;
  • програма психологічної підтримки для жінок військових у співпраці з Projector;
  • збір 1 мільйона гривень для Superhumans Centre;
  • надання 100 безкоштовних сесій для Госпітальєрів.
Ми пишаємося тим, що нашу платформу рекомендують відомі особистості: Маша Єфросиніна, Сергій Притула, Антон Тимошенко, Женя Янович, Емма Антонюк, Альона Гудкова, Віталій Гордієнко, Фелікс Редька та Алла Малкін.Про роль:Ми у пошуках уважної, проактивної та клієнтоорієнтованої людини на позицію B2B Client Success Manager, яка стане незамінною ланкою між нашою командою та корпоративними клієнтами.Це не просто сервісна роль — це можливість справді впливати на якість досвіду людей, які обирають психотерапію як шлях до ментального благополуччя своїх команд.Про головні обов'язки B2B Client Success Manager:
  • Забезпечення високого рівня клієнтського сервісу: швидке реагування на запити, консультування, вирішення нестандартних ситуацій (troubleshooting), координація з внутрішніми командами (Support, Supply тощо);
  • Виявлення ризиків відтоку клієнтів (churn): моніторинг залученості, проактивна робота над сигналами ризику, пропозиція покращень;
  • Ведення документообігу з клієнтами: формування, надсилання та контроль підписання звітів, рахунків, актів тощо;
  • Координація щомісячної контентної розсилки для клієнтів: взаємодія з копірайтером та дизайнером, підготовка e-mail/месенджер-розсилок;
  • Організація та супровід щоквартальних опитувань команд: запуск, моніторинг, базовий аналіз, передача даних B2B менеджеру;
  • Ведення клієнтської історії в CRM: оновлення статусів співпраці, запитів клієнтів, контроль повноти та актуальності інформації.
Ми очікуємо, що ти маєш:
  • Мінімум 1 рік досвіду на позиції Client Success / Account Manager у B2B;
  • Вільну українську та англійську не нижче Intermediate;
  • Досвід ділової переписки з корпоративними клієнтами;
  • Здатність знаходити рішення у складних ситуаціях;
  • Високу самоорганізацію, ініціативність та автономність у роботі;
  • Базові навички аналізу даних;
  • Уважність до деталей та комфорт у роботі з документацією;
  • Досвід роботи з CRM-системами, Google Workspace, таск-менеджерами;
  • Щире зацікавлення темою ментального здоровʼя.
Буде плюсом:
  • Досвід роботи з платформами e-mail маркетингу (Customer.io тощо);
  • Досвід з електронним підписом (DocuSign, Вчасно);
  • Досвід у сфері ментального здоров'я;
Ми пропонуємо
  • Можливість працювати над продуктом у сфері охорони здоров'я, який покращує психічне здоров'я людей в світі;
  • Гнучкий графік роботи і відсутність прив'язки до робочого місця;
  • Робота в команді професіоналів, які обожнюють свою справу та формують приймаючу атмосферу з можливістю обговорення будь-якої ідеї, відчуття свободи при реалізації власних ідей;
  • Конкурентна заробітна плата на основі твоєї кваліфікації;
  • Робота дистанційно з можливістю відвідувати затишний офіс в Києві;
  • Оплачувана відпустка (31 вихідний день на рік, включно з офіційними святами);
  • Оплачувані лікарняні (10 робочих днів на рік).

Clearly