Спеціаліст відділу контролю якості call-центру (зі знанням французької мови)
Geberich
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Прослуховування розмов операторів, підготовка коментарів та заповнення оцінювального листа за критеріями щодо дзвінків.
- Заповнення оцінювальної карти якості розмов співробітників.
- Виявлення сильних і слабких зон операторів.
- Щотижнева та щомісячна звітність про виконану роботу.
- Формування рекомендацій для покращення показників роботи спеціалістів.
- Участь у розробці чек-листів та інструкцій для підвищення якості роботи спеціалістів.
- Амбітний, із потенціалом розвитку, який щодня прагне підвищувати свою цінність.
- Мобільний, самоорганізований.
- Здатний впливати на свій результат і рівень своєї заробітної плати.
- Активний, із розвиненими комунікативними навичками.
- З високим рівнем навченості та бажанням опановувати нове.
- Здатний працювати в динамічному режимі з великими обсягами інформації.
- Зі знанням французької мови на рівні C1 (!).
- Позитивний настрій та почуття гумору також будуть перевагою =)
- Повністю віддалену роботу.
- Графік 5/2 з 10:00 до 19:00 .
- Фіксовану ставку — 500 евро нетто + премія.
- Стабільні виплати та гідний рівень заробітної плати.
- Дружній колектив і теплу атмосферу!
Jobs.ua