Technical support specialist

Maestro Ticket System (Kontramarka Україна)

  • Украина
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 ч. назад
Опис вакансіїMticket - це організація, що спеціалізується на продажу квитків та організації концертів, турів артистів світового рівня по всьому світу. Ми співпрацюємо з найбільшими концертними майданчиками, квитковими операторами та партнерами в різних країнах, створюючи незабутні шоу для тисяч глядачів.Вакансія: Technical Support ManagerОбов'язки:
  • Вирішення технічних питань та проблем користувачів з використанням системи.
  • Документування взаємодій з користувачами та вирішення проблем.
  • Робота з підтримкою системи
  • Допомога користувачам з їх питаннями по системі налаштування системи під запити замовника (малювання залів (Бажано), підлаштування системи під бізнес процеси замовника)
  • Допомога з налаштуванням доп обладнання пов'язаного з системою (Бажано)
Вимоги:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (бажано)
  • Технічна освіта
  • Відмінні комунікаційні навички та вміння працювати в команді
  • Базове знання Photoshop, CorelDraw
  • Базові знання по HTML\CSS
  • Базові знання по організації провідної мережі та wi-fi MySQL, вміння формувати прості запити
  • Надмірне бажання навчатися та розвиватися в технічній сфері та вчитися специфіки роботи
  • Бути готовим до позанормової роботи
Буде плюсом:
  • Можливість вільно пересуватися по Україні та за ї межі.
  • Знання Англійської мови В2+
Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату, можливість розвитку та кар'єрного зростання в успішній компанії з інноваційним підходом до бізнесу.Чекаємо вас в команді:)ВідгукнутисяIT, 50-250 співробітників

work.ua