Technical support specialist
Maestro Ticket System (Kontramarka Україна)
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вирішення технічних питань та проблем користувачів з використанням системи.
- Документування взаємодій з користувачами та вирішення проблем.
- Робота з підтримкою системи
- Допомога користувачам з їх питаннями по системі налаштування системи під запити замовника (малювання залів (Бажано), підлаштування системи під бізнес процеси замовника)
- Допомога з налаштуванням доп обладнання пов'язаного з системою (Бажано)
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (бажано)
- Технічна освіта
- Відмінні комунікаційні навички та вміння працювати в команді
- Базове знання Photoshop, CorelDraw
- Базові знання по HTML\CSS
- Базові знання по організації провідної мережі та wi-fi MySQL, вміння формувати прості запити
- Надмірне бажання навчатися та розвиватися в технічній сфері та вчитися специфіки роботи
- Бути готовим до позанормової роботи
- Можливість вільно пересуватися по Україні та за ї межі.
- Знання Англійської мови В2+
work.ua