Асистент керівника

Sadko

  • Одесса
  • 25 000-30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Опис вакансіїШукаємо кандидата на посаду асистента керівника в компанії «Sadko». Ваше завдання полягатиме в підтримці роботи керівника (власника компанії) і допомозі в різних аспектах його роботи. Ви будете відповідати за організацію зустрічей, планування розкладу, ведення документації, а також забезпечення потрібного зв'язку з іншими відділами та партнерами компанії.Основні обов'язки:
  • Планування та організація зустрічей, подорожей, подій власника та членів його родини.
  • Ведення календаря розкладу.
  • Забезпечення потрібного зв'язку між керівництвом та іншими відділами компанії.
  • Вирішення адміністративних питань та питань особистого характеру
Вимоги:
  • Рівень знання англійської мови не нижче B2
  • Висока організованість та вміння працювати з багатьма завданнями одночасно.
  • Добрі комунікативні навички та вміння побудувати ділові стосунки з різними стейкхолдерами.
  • Вміння працювати з документацією та управляти часом.
  • Знання MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Висока відповідальність та уважність до деталей.
  • Здатність працювати в команді та самостійно.
Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату, можливість кар'єрного зростання та розвитку, цікаві проекти та дружню робочу атмосферу.Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та маєте відповідні навички та досвід, будь ласка, надішліть своє резюме за адресою [ ] з темою «Ассистент керівника». Ми з нетерпінням чекаємо на вашу заявку!ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 50-250 співробітників

work.ua