Менеджер з регуляторних питань

АРОМАТИКА, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Компанія Ароматика запрошує до співпраці менеджера з регуляторних питань.О нас: компанія з 26-річним досвідом роботи на українському та міжнародному ринках. Бренд, який знають в Україні та за її межами. Наша продукція відома покупцям. Політика компанії - офіційність та прозорість процесів.Чим треба займатися:
  • Створення та систематизація бази документів на продукцію компанії: (МСДС на готову та нову продукцію, СОА, листи алергенів).
  • Підготовка звітів по безпеці на виконання умов Технічного регламенту на косметичну продукцію; тех. регламенту та Закону про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією. Підписання нормативних документів.
  • Робота з сайтом CPNP: реєстрація, розміщення документів по продукції, надання інформації по документах спеціалістам, менеджерам, виробництву.
  • Реєстрація хімічних речовин на виконання технічного регламенту щодо безпечності хімічної продукції.
  • Моніторинг законодавства (Тех.регламенту косметичної продукції, Закону про хімічну безпеку, Техрегламенту по хімічній безпеці).
  • Реєстрація ТУ, змін до ТУ на продукти компанії.
Складаня запитів та зверненнь з питань організації сертифікації та стандартизації.Отримання сертифікатів та листів безпеки для постачання продукції на експорт.Отримання штрих-кодів, карантинних дозволів (при необхідності).Перевірка та узгодження маркування пакувальних матеріалів для товарів ТОВ «Ароматика» на відповідність вимогам законодавства.Контроль договорів, актів виконаних робіт, а також взаєморозрахунків з контрагентами.Надання технічної документації відповідним підрозділам та керівництву.Наші вимоги до кандидата:
  • Обов`язково! Повна вища освіта (магістр) Медицина (222) та Фармація, Промислова фармація (226)
  • Бажаний досвід роботи на посаді з відповідним функціоналом від 2 років (парфумерно-косметична галузь в пріоритеті), але з задоволенням розглянемо випускників медичних та фармацевтичних ВИШів! Навчання, проходження профільних курсів забезпечимо!
  • Рівень англійської мови А3-В2.
  • Знання пакету офісних програм Excel, Power Point, BAS та ін.
  • Скрупульозність, системність у роботі, здатність працювати з великим обсягом документів.
Пропонуємо:
  • Повну зайнятість. Офісний графік роботи (пн-чт 8.00-17.00, пт -15.45)
  • Стабільно оплачувану роботу.
  • Соціальні гарантії.
  • Комфортний офіс з усім необхідним для роботи.
Очікуємо резюме з вказаним рівнем заробітної плати.

Rabota